موضوعات داغ

شرایط پیش فروش سیتروئن C3 اعلام شد

عکس مطلب اول
شرکت سایپا سیتروئن پیرو اطلاعیه روز گذشته خود، شرایط پیش فروش خودروی جدید سیتروئن C3 را به عنوان اولین‌ محصول تولیدی خود در قالب همکاری مشترک با کمپانی "سیتروئن" اعلام کرده است که جزییات بیشتر آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
طبق اعلام شرکت "سایپا سیتروئن"، خودروی جدید "سیتروئن C3" از ساعت 11 روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری در قالب شرایط "پیش فروش" به مشتریان عرضه خواهد شد که برای ثبت نام آن نیاز به پیش پرداخت 60 میلیون تومانی خواهید داشت و الباقی آن پس از صدور دعوتنامه از مشتریان دریافت می‌شود.
گفتنی است که این خودرو با سود مشارکت 15 درصد، سود انصراف 12 درصد و همچنین با رنگ بدنه "سفید" و رنگ "قرمز" برای سقف اتومبیل ثبت سفارش خواهد شد و باتوجه به زمان ثبت نام، موعد تحویل آنان در "شهریورماه 97"، "مهرماه 97" و همچنین "آبان ماه 97" خواهد بود که جزییات آن در جدول زیر آمده است.

شرایط پیش فروش سیتروئن C3

شرایط پیش فروش سیتروئن C3


در ادامه بد نیست بدانید که خودروی سیتروئن C3 با موتور 1.6 لیتری بنزینی توربوشارژر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در حداکثر کارایی خود می‌تواند خروجی قدرت 163 اسب بخاری داشته باشد و همچنین با رساندن دور موتور به محدوده 1400 الی 4000 دور بر دقیقه، می‌توان به حداکثر گشتاور 243 نیوتن متری رسید که با دریافت و ارسال این نیرو توسط یک جعبه دنده اتوماتیک نسل جدید EAT6، می‌توان به یک عملکرد و راحتی بسیار خوب و همچنین مصرف سوخت ترکیبی 6.7 لیتری رسید.

نظرات کاربران

18 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/25
اخه این چه کاریه ادم باید برای ماشینی که اولین فروشش رو داره تجربه میکنه بدونه چقدر باید الباقی پول رو بده
خوب زرنگ شدن صبر میکنن اگر خوب استقبال شد یهو میشه ۱۵۰ شایدم ۲۰۰ میلیون ،،،،،
متاسفم واقعا از اینهمه درک و شعوری که برای مردم در نظر میگیرن
1397/2/27
مردم باید همون بلائی که سر بازار مسکن آوردن سر خودرو هم بیارن و نخرن. البته اینجا برد حتما با مردم هست چون ماشین مثل خونه نیست و یه کالای مصرفی هست و همیشه مدلهای قدیمی کم ارزش تر میشن .
1397/2/28
Vaghan che fekri mikonan
1397/2/30
با سلام.
هر چه بر سر ملتی بیاد به خاطر رفتار خودشونه. ما ایرانی ها متاسفانه متاسفانه منافع لحظه ای مون رو بر منافع ملی و بلند مدت ترجیح میدهیم و این هم یکی از نتایج عجیب و غریبش هست که ماشین رو بدون مشخص بودن قیمت نهایی می فروشند. تازه جالب تر اینکه کشور ما تنها کشوریه که کاتالوگ خودرو کاملا متفاوت از خود خودرو هست به نحوی که پایین همه کاتالوگهای ایران خودرو و سایپا همین موضوع رو می نویسه . به امید روزی که ملت عزیز کشورم درک درستی از منفعت داشته باشند.و البته این امر فقط در سایه مطالعه بدست می آید.....کتاب...
ممنون
1397/2/25
این چه طرز ماشین فروختنه؟ نه قیمت معلومه!!! همین جور رو هوا میگن ۶۰تومن بده تا ببینیم چی میشه!!!!
1397/2/25
هر طور نگاه می کنم با این شرایط فاجعه قیمتی خودرو، الان فقط هاوال H2 از همه اینها ارزش خرید بالاتری داره.
1397/2/26
دقیقا... اونم تو این وضع بازارو برجامو،،
1397/2/26
با سلام.طبق معمول ۲ ساعت فیلممون کردن بعد گفتن ظرفیت تکمیل شد. دوستان عزیز من شش ماهه به این خراب شده. ( ایران) برگشتم و تو این شش ماه چیزهایی دیدم که تو هیچ کشور دیگه ای ندیدم. از ارزی که یه شب دو برابر میشه یا حمله مردم برای خرید ماشینهایی که نه قیمتشو میدونن نه دیدنش ویا اجازه کار رسمی برای دزدهایی که اسم خودرو ساز دارن. از همه بدتر ملتی که چهل ساله این چیزارو میبینه و هیجی نمیگه. کشور عزیزتون ارزونیتون.
1397/2/27
ایران هرچی باشه وطن ماست و مردم هر موقع اتحاد داشتن تو هر موضوعی پیروز شدن
درسته ایرانخودرو و ساپیا دارن بیشتر از حقشون میخورن و خودرو گرونتر از ارزش واقعیش میدن به مردم.اما مردم اختیار دارن و میتونن شرایط رو کنترل کنن اما متاسفانه خیلی از پولدارها به این چیزا فکر نمیکنن و هرچی قیمت بالا بره بازم میخرن.همین خودروی فوق به قول دوستمون نیم ساعته ظرفیتش تکمیل شد !!! تو این شرایط که مردم به هم رحم نمیکنن انتظار داری خودرو ساز به مردم رحم کنه ؟
ضمنا شما بهتر بود بر نمیگشتی.حالا هم اگه خیلی ناراحتی برو تو همون بهشت خودت
1397/2/27
سلام. منم واقعا متاسفم برای اینکه سر کار رفتم. به زور پولشو جور کرده بودم تهش اینطوری شد. الان سایت باما رو دیدم که یه سری سودجو حواله همین ۶۰ میلیونو دارن تا ۸۵ میلیون میفروشن. خواهشا بیاید خودمون تحریم کنیم نخریم از هیشکدومشون. تا زمانی که باشن کسایی که ازینا خرید کنن دلال ها هم خواهند بود.
1397/2/28
مردم نخرید نخرید نخرید
1397/2/28
چون تقاضا زیاد میشه قیمت رو هم میرن بالا . حالا نخرین همین میگن چهل درصد بدین مابقی رو ماهی یک و نیم بدین . ملت ما هم انقدر یکرنگ هستن که هر چی گرونتر بشه باز هم میرن سمتش . سایپا و ایران خودرو به ریش همتون میخندن
1397/2/29
واقعا برای ملت ایران که گیر دو خودروسارفرصت طلب افتادند که به هر طریقی که بتونند خون مردم را در شیشه می کنند متاسفم.آبانماه پارسال 1 ماشین با موعد تحویل اسفند 96ثبت نام کردم که کل مبلغ را در بهمن ماه گرفتند و حتی مابه التفاوت بیمه شخص ثالث را هم گرفتند و لی خبری شد از تحویل .بعد از عید گفتند باید بابت شماره گذاری و پلاک مبلغی بپردازید تا ماشین را در فروردین تحویل دهیم و سریعا پرداختم فروردین تمام شد و هر جه پیگیری کردم بی جواب .در اردیبهشت ماه رفتم کارخانه گفتند خط تولید بدلیل کسری قطغه کار نمی کند !!!!!چطور بابت ماشینی که ساخته نشده و اصلا وجود خارجی ندارد تا هزینه شماره گذاری را گرفته اند؟؟؟ و الان هم داریم وارد ما ه خرداد میشویم و خبری از تحویل نیست. خودروساها براحتی پول زمان و روان ما مردم را به بازی گرفته اند و به هیج کس هم پاسخگو نیستند بزرگترین اشتباه ما هجوم احمقانه برای خرید این آهن پاره هاست.
1397/2/30
این مصداق کلمه شیادی و کلاهبرداری است.
1397/3/2
خود كرده را تدبير نيس
1397/3/3
نه عزیزای من
اینها رگ خواب ما رو میدونن..با انحصاری کردن تولید یا واردات و تشکیل شورای به اصطلاح رقابت فقط تمایل دارن مردم رو همیشه تشنه خودشون نگه دارن

ولی مطمین باشید در نهایت دودش تو چشم خود دولت میره
1397/3/5
عزیزتان نخرید پشگل هم بدن مردم ایران میخرن سازی گرانفروش نخریدنه
1397/8/6
پس چی شد ما که ثبت نام کردیم 60 میلیون هم دادیم مهر هم تمام شد ولی دعوتنامه شهریوریها هم نیامده چه برسه به ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم ایت تاخیر رو قیمت از گرفته نشه