موضوعات داغ

دهگانه با دوام ترین خودروهای لوکس در سال 2018

عکس مطلب اول
ممکن است اینطور فکر کنید که گران ترین اتومبیل ها ذاتا با دوام ترین خودروها در درازمدت هستند زیرا کیفیت ساخت برتری دارند و از موادی با بهترین کیفیت در ساخت آنها استفاده شده است، اما متاسفانه همیشه اینطور نیست. به عنوان مثال از کل 49 خودروی لوکسی که توسط موسسه Consumer Reports رده بندی شده اند، پیش بینی می شود 20 تای آنها در درازمدت دوام پایینتر از متوسط داشته باشند. شاید این مسئله برای رانندگانی که خودروهای لوکس را با گارانتی کامل کرایه می کنند اهمیتی نداشته باشد ولی برای مالکین دوم یا سوم و کسانی که معمولا خودروهای خود را به مدت طولانی نگه می دارند، ممکن است هزینه تعمیرات خودروهای این کلاس بسیار سرسام آور باشد.
برای کمک به افرادی که در جستجوی یک سدان یا کوپه لوکس هستند که در درازمدت هزینه زیادی به آنها تحمیل نکند، 10 خودروی لوکس را در این مقاله به شما معرفی می کنیم که بر اساس بررسی دقیق رده بندی های دوام خودروهای جدید توسط موسسه Consumer Reports (طبق نظرسنجی از مشترکین) و نتایج پژوهش میزان قابل اعتماد بودن خودروها توسط موسسه JD Power در سال 2018 (بر اساس تجربه حدود 37 هزار نفر که نخستین مالک خودروهایی با عمر 3 سال بوده اند) انتخاب شده اند.
این 10 خودرو در مجموع بهترین امتیاز را در هر دو پژوهش دریافت کرده اند. با این حال توجه داشته باشید که تمام مدل های خودروهای لوکس توسط این دو موسسه رده بندی نمی شوند. بر حسب ضرورت این دو موسسه معمولا بیشتر روی خودروهای پر تیراژ و رایج در بازار تمرکز می کنند تا خودروهای استثنایی و تولید محدود. طبیعتا رده بندی های دوام بر اساس عملکرد گذشته خودروها هستند که معمولا شامل خودروهایی که اخیرا رونمایی یا از نو طراحی شده اند نمی شود.

1 – آئودی A4
آئودی A4

آئودی A4

این سدان کوچک محبوب یک تعادل ماهرانه میان راحتی و جنبه های اسپرت برقرار کرده است. این خودرو رتبه برتر دوام را از سوی موسسه Consumer Reports کسب کرده و از سوی JD Power نیز رتبه دوام بالاتر از متوسط را دریافت کرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 36.975 دلار است.

2 – بی ام و سری 2
بی ام و سری 2

بی ام و سری 2

بی ام و سری 2 کوپه و کانورتیبل خودروهای چابک و سرزنده ای هستند که مدل های پایه آنها با موتورهای 4 سیلندر توربوشارژ و مدل های 6 سیلندر M بدون شک از نظر هندلینگ بسیار فرز و چالاک هستند. این خودرو از نظر رده بندی دوام رتبه بالاتر از متوسط را از سوی Consumer Reports و از نظر قابل اعتماد بودن رتبه برتر را از سوی JD Power دریافت کرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 35.795 دلار است.

3 – بی ام و سری 3
بی ام و سری 3

بی ام و سری 3

بی ام و سری 3 نمادین ترین سدان و استیشن کامپکت است که نسبت به رقبای بیشماری که دارد بیشترین لذت رانندگی را با آن تجربه می کنید. بی ام و سری 3 رده بندی دوام بالای متوسط را از سوی Consumer Reports و رده بندی متوسط را در نظرسنجی مالکین توسط JD Power دریافت کرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 35.895 دلار است.

4 – بی ام و سری 5
بی ام و سری 5

بی ام و سری 5

بی ام و سری 5 کم و بیش همان جایگاهی را در کلاس سدان های اسپرت لوکس و متوسط دارد که سری 3 در کلاس سدان های اسپرت کوچک و لوکس دارد. مدل های مختلف بی ام و سری 5 هندلینگ و شتابگیری خوب و عالی دارند. این خودرو از سوی هر دو موسسه رتبه دوام بالاتر از متوسط را دریافت کرده است و قیمت مدل پایه آن 53.395 دلار است.

5 – اینفینیتی Q70
اینفینیتی Q70

اینفینیتی Q70

اینفینیتی Q70 یک سدان لوکس و جذاب است که می توان آن را با موتورهای V6، V8 یا هایبرید و با سیستم های انتقال قدرت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل انتخاب کرد. این خودرو رتبه برتر دوام را از سوی Consumer Reports دریافت کرده است ولی موسسه JD Power هنوز دوام این خودرو را ارزیابی نکرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 51.295 دلار است.

6 – لکسوس ES
لکسوس ES

لکسوس ES

این خودرو در انتظار یک طراحی جدید همراه با جذابیت بیشتر در سال 2019 است. لکسوس ES برای مدت طولانی یک خودروی لوکس محبوب و ارزان قیمت بوده و در نظرسنجی های هر دو موسسه رتبه دوام برتر را کسب کرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 39.945 دلار است.

7 – لکسوس GS
لکسوس GS

لکسوس GS

لکسوس GS یک سدان اسپرت متوسط و جواب برند لکسوس به بی ام و سری 5 است. این خودرو با موتورهای V6، هایبرید و در مدل های سری F با موتور V8 ارائه می شود. مالکین این خودرو در نظرسنجی های هر دو موسسه JD Power و Consumer Reports رتبه دوام برتر را به آن اعطا کرده اند. قیمت مدل پایه این سدان لکسوس 47.305 دلار است.

8 – لکسوس IS
لکسوس IS

لکسوس IS

لکسوس IS محصول لوکس این برند برای رقابت با بی ام و سری 3 است. این خودرو هندلینگ چابکی دارد و با موتورهای 4 سیلندر توربوشارژ و 6 سیلندر ارائه می شود. لکسوس IS از سوی Consumer Reports رتبه برتر دوام و از سوی JD Power رتبه دوام بالای متوسط را دریافت کرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 39.205 دلار است.

9 – لکسوس RC
لکسوس RC

لکسوس RC

در بازار خودروی امروز که تحت سلطه SUVها در آمده است، حضور کوپه های اسپرت لوکس سایز متوسط به مرور رو به کاهش است ولی لکسوس RC با قابلیت انتخاب موتورهای 4 سیلندر توربوشارژ و 6 سیلندر تنفس طبیعی با کارکرد روانتر، جایگاه خود را حفظ کرده است. مدل های برتر سری F این خودرو با موتور پرقدرت V8 تنفس طبیعی به فروش می رسند. لکسوس RC از سوی موسسه Consumer Reports رتبه دوام برتر را دریافت کرده است در حالی که موسسه JD Power در ارزیابی دوام آن را بالاتر از متوسط رده بندی کرده است. قیمت مدل پایه این خودرو 41.635 دلار است.

10 – مرسدس E کلاس
مرسدس E کلاس

مرسدس E کلاس

مرسدس E کلاس بیشترین تنوع مدل را در این فهرست دارد. این خودروی لوکس با اتاق های سدان، کوپه، استیشن و کانورتیبل در سال 2018 ارائه می شود. با توجه به انواع موتورها و امکانات مختلف، مرسدس E کلاس با طیف وسیعی از سلیقه ها و بودجه ها سازگاری دارد. مرسدس E کلاس از سوی Consumer Reports رتبه دوام بالاتر از متوسط و از سوی JD Power رتبه دوام متوسط را دریافت کرده است. این خودرو از نظر قابل اعتماد بودن پیشرانه و اجزای فنی رتبه بالاتر از متوسط را از سوی JD Power کسب کرده است. قیمت مدل پایه مرسدس E کلاس 53.945 دلار است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/4
5 نماینده از ژاپن و 5 نماینده از آلمان ، بی شک خودروسازی دنیا دست همین دو کشور هستش با قاطعیت.

جالب اونجاس وقتی بحث بهترین و برترین و ... اثری از کره نیست، اما همیشه میگن که با این وضع خودروسازیشون بزودی میرسن به سطح اول و ...
پس کو ؟!
جنسیس ارزان و پرآپشن هم تو لیست نبود
کره در حد رقابت با چین هست، و در چند سال آینده هم رقیب چین نخواهد بود و از چین هم عقبتر میشه

زنده باد لکسوس و بی ام و
1397/3/5
سلام عزیز
اسم برندهای مطرح آمریکایی یا شرکت های دیگه اروپایی و ژاپنی هم تو لیست نبود
پورشه هم که جایی تو این لیست نداشت
به نظرتون اینا میتونن رقابت کنن با چین یا هنوز زوده؟!
1397/3/5
استدلال شما کاملا صحیحه ولی در بقیه آمار هایی که اعلام میشه حداقل یک کره ای توش هست . در این که خودروسازی کشور های آلمان و ژاپن پیشتازند شکی نیست ولی خب شما دقت کنید که هیوندای چند ساله تاسیس شده و ب ام و یا تویوتا چند ساله تاسیس شدند. بحث اصلی که سر ماشین های کره ای و چینی هست پیشرفت سریع اون هاست
1397/3/5
معلومه تو عمرت ماشین کره ای سوار نشدی
1397/3/5
کره ای ها با این دوستمون چیکار کردند که اینقدر عصبانی هست والهالعلم