موضوعات داغ

کمی هیجان در چهره آقای ساکت و سبز؛ معرفی نسخه اسپرت لکسوس NX300 هایبرید

عکس مطلب اول
لکسوس یک نسخه اسپرت جدید از NX300 h معرفی کرده است که شامل اصلاحات جزئی در طراحی ظاهری و یک کابین منحصر به فرد است. هنگامی که فروش این مدل جدید در ماه ژوئن شروع شود قیمت مدل پایه آن 36.500 پوند خواهد بود.
این نسخه اسپرت اولین مدل جدید این کراس اوور هایبرید از زمان معرفی آن در سال 2015 است و از الگوی مشابهی که در مدل های RX450 h Sport و IS300 h Sport مشاهده شد پیروی می کند.
با اینکه هیچ تغییر فنی یا تغییر در عملکرد این خودرو اعمال نشده است، از جلوپنجره و آینه های جانبی به رنگ سیاه برخوردار شده است. ترکیب رنگ دوگانه سیاه و برنز برای رینگ های 18 اینچی آلیاژی در متمایز شدن نسخه اسپرت NX از مدل استاندارد تاثیرگذار است.
داخل کابین نیز برای هماهنگی با نمای خارجی از مجموعه ای از تزئینات اسپرت استفاده شده است و قابلیت انتخاب رنگ سیاه تاهارا برای کابین وجود دارد. مشتریان می توانند این رنگ سیاه همراه با نوارهای سفید رنگ متضاد را برای صندلی ها و صفحه پشت آمپر سفارش دهند که فقط مختص نسخه اسپرت است.
نسخه اسپرت از همان امکانات NX300 h SE برخوردار است که شامل صفحه نمایش 10.3 اینچی سیستم ناوبری لکسوس، سیستم ایمنی Safety پلاس لکسوس، سیستم صوتی با 10 بلندگو همراه با سیستم پخش رادیویی دیجیتال و سی دی پلیر است. برف پاک کن های مجهز به حسگر باران، صندلی های جلو مجهز به سیستم گرمایش و قابلیت تنظیم برقی در 8 حالت، دوربین دید عقب و سیستم تهویه مطبوع دو کاناله از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو هستند. مشتریان می توانند مجموعه سیستم پارک همراه با سنسورهای پارک جلو و عقب را به عنوان یک آپشن اضافی سفارش دهند.

جلوپنجره سیاه رنگ لکسوس NX300 h اسپرت

جلوپنجره سیاه رنگ لکسوس NX300 h اسپرت


کابین لکسوس NX300 h اسپرت

کابین لکسوس NX300 h اسپرت

لکسوس NX Sport یکم ژوئن وارد نمایندگی ها می شود و پیش بینی می شود تحویل آن به مشتریان از ماه جولای آغاز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد