موضوعات داغ

نسخه جدید رنو ساندرو استپ وی پلاس معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو مدلی از ساندرو استپ وی را مخصوص بازار آفریقای جنوبی معرفی کرده است که با نام استپ وی پلاس شناخته می شود و باید این مدل را به عنوان پرچمدار مدل های ساندرو دانس که جایگزین مدل ساندرو استپ وی داینامیک می شود.
از مشخصات رنو ساندرو استپ وی پلاس باید به مواردی همچون رینگ های 16 اینچی دو رنگ و دو رنگ جدید برای بدنه را نام برد. از نظر امکانات نیز این مدل دارای امکاناتی مشابه با رنو ساندرو استپ وی داینامیک است و مواردی همچون آینه های جانبی برقی، شیشه های برقی، فرمان چرمی، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی و سیستم رهیاب ماهواره ای را نام برد. البته مدل جدید البته دارای دوربین دید عقب نیز است که در مدل قبلی موجود نبود.

رنو ساندرو استپ وی پلاس

رنو ساندرو استپ وی پلاس

رنو ساندرو استپ وی پلاس در بخش پیشرانه مجهز به یک موتور 0.9 لیتری سه سیلندر از نوع توربو است که می تواند 88 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و با یک گیربکس 5 دنده اتوماتیک به چرخ های جلو ارسال کند.

رنو ساندرو استپ وی پلاس

رنو ساندرو استپ وی پلاس

این خودرو به همراه گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری به بازار عرضه می شود.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/5
گیربکسش شده 5 دنده!
1397/3/5
این که هنوز تهویه‌ی دستی داره! فرمونش رو حداقل برقی میکردن. :|
1397/3/5
بیاد اینجا قیمت میشه 80 تومن
1397/3/7
قدیمیش ۷۵ میلیونه این بیاد میشه ۸۰ میلیون؟
تازه این پلاس هم هست...
1397/3/5
۸۸ سی سی
اونم توربو
اونم ۹۰۰ سی سی
اونم سه سیلندر
فقط به درد مسیر مستقیم میخوره
1397/3/5
کاش اینم میومد تو ایران
1397/3/7
پس این رنو کویید ک میگفتن کدومه این کپ همون ک
1397/3/11
چقدر شبیه سیمبل هست....اصلا فرقی داره؟
1397/3/11
پژو ۲۰۸ از این خیییلی بهتره.
1397/4/8
سلام
دوستان من میخواستم استپ وی بخرم اما پولم کم بود تا جورش کنم یهو ۲۰ میلیون قیمتش رفت بالا ، کلی گشتم اخرش یه h30 کراس خریدم خیلی هم راضیم. تورو خدا انقدر یه ماشین رو الکی گنده نکنید و میدون به فرصت طلبها ندید، چرا کراس نمیخرید؟ گریبکس ژاپنی داره و تحت نظارت فرانسه تولید میشه، همه چیزش عالیه، یه زره صدا تو ماشین نیست ، سواریش عین ماشینهای ۲۰۰میلیونی راحته، تمام اتوماته و کلی آپشن داره، داخلشم خیلی شیکتر از استپ وی هست،همه جای دنیا جنس بد و خوب تولید میشه دلیل نمیشه همه رو با یک چوب برونید.
ممنون