موضوعات داغ

اولین سری بی اوی دی F3 تحویل مشتریان شد

عکس مطلب اول
شرکت کارمانیا نمایندگی رسمی محصولات بی وای دی در بازار ایران اولین سری از خودروی سدان بی وای دی F3 را به مشتریان خود تحویل داد.
این خودروها با کمی تاخیر تحویل مشتریان شدند و دلیل این تاخیر تغییر استاندارد های کشور به استانداردهای 85 گانه بود.
پویا سالاری مدیر عامل کارمانیا همچنین در این مراسم عنوان کرد که میزان داخلی سازی این خودروها 20 درصد است و به زودی به 30 درصد خواهد رسید.
وی همچنین دلایل افزایش قیمت این خودرو را افزایش نرخ ارز عنوان کرد و گفت که حتی افزایش دستمزد نیز لحاظ نشده است. همچنین چون استانداردسازی خودرو باعث توقف تولید شده بود افزایش قیمت ناگهانی انجام شد در غیر این صورت افزایش قیمت گام به گام و به موازات نرخ ارز انجام می شود.

مدیر عامل کارمانیا همچنین از انجام مراحل تست خودروی F3 اتوماتیک خبر داد و گفت که احتمالا فروش این خودرو تا پایان سال آغاز شود. همچنین موتور مدل دنده اتوماتیک دارای حجم بیشتری خواهد بود.

در مورد بی اوی دی F3 باید اشاره کرد این خودرو از نوع 4 سیلندر خطی مجهز به دو میل سوپاپ در بالا است که ۱.۵ لیتر حجم داشته و می تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت را در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و ۱۴۵ نیوتون متر گشتاور را در ۴۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. مدل دنده دستی این خودرو مجهز به یک جعبه دنده ی ۵ سرعته است.
مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز در حدود ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است و حداکثر سرعت آن نیز به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.
تجهیزات این خودرو نیز به خصوص در مقابل رقبای داخلی کاملا در موقعیت بهتری قرار دارد و می توان مواردی چون، ۲ عدد ایربگ، ترمز ضد قفل، ۴ عدد سنسور پارک، دوربین دید عقب، دوربین دید جانبی، سانروف دو حالته، چراغ های روشنایی در روز LED، چراغ های خودکار جلو، آینه های جانبی برقی با گرمکن و تاشوی برقی، بلوتوث و کنترل روی فرمان، تهویه ی اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، صندلی عقب تاشو، صندلی های ایزوفیکس و کلید هوشمند را می توان در لیست امکانات این خودرو مشاهده کرد.

سالاری اشاره ای نیز به بی وای دی S7 کرد و گفت قیمت این خودرو 160 میلیون تومان است. در پایان نیز سالاری اشاره کرد که شرکت BYD پیرو سیاست های کشور چین است و تا زمانی که این کشور با ایران در ارتباط است مشکلی در زمینه مبادلات نخواهیم داشت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/9
چرا رینگ ماشین ها با هم تفاوت داره ؟ ( رینگ مشکی رینگ مدل وارداتی و رینگ دیگر مدل داخلی سازی شده است ! )
1397/3/9
بی اوی دی !؟
1397/3/9
واقعا بهترین مارک چین ک‌تو‌دنیا حرفی برا‌گفتن داشته باشه همینه