موضوعات داغ

افزایش امکانات هیوندای سوناتا؛ ارزان سازی به سبک کره ای برای جلب نظر مشتریان

عکس مطلب اول
با اینکه این یک دگرگونی کامل برای مدل سال 2018 نیست، ولی هیوندای با تعدادی پکیج های جدید طیف مدل های سوناتا را ارتقا داده است. پیدایش یک رده تجهیزاتی جدید به نام پلاس ادیشن که تعدادی ویژگی های مطلوب را بدون افزایش شدید قیمت به این خودرو اضافه می کند، سوناتا را به خودرویی مجهزتر با قیمتی مناسب تر تبدیل می کند زیرا با در نظر گرفتن تجهیزات اضافه در واقع ارزان تر از مدل های قبلی است.
مدل های جدید سوناتا SEL پلاس و اسپرت پلاس اکنون به صورت استاندارد با امکاناتی مانند نمای جلو و جلوپنجره شبکه ای اسپرت، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، دریچه های سیستم تهویه روی کنسول وسط در قسمت عقب کابین، سیستم شارژ بی سیم تلفن همراه Qi، غربیلک فرمان با سیستم گرمایش و شیشه در سمت راننده با قابلیت بالا و پایین رفتن به صورت خودکار (پاور ویندو) ارائه می شود. اگر رده تجهیزاتی جدید اسپرت پلاس با پکیج فناوری را انتخاب کنید سیستم های پیشرفته کمک راننده هیوندای را در بر می گیرد که شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی حفظ خودرو در بین خطوط و کروز کنترل هوشمند است.
قیمت سوناتا SEL پلاس 2018 از 23.700 دلار آغاز می شود که در مجموع 580 دلار از مدل استاندارد SEL گرانتر است. قیمت مدل SEL پلاس با پکیج فناوری از 24.300 دلار شروع می شود. با پرداخت مبلغ 24.800 دلار می توانید صاحب مدل اسپرت پلاس شوید در حالی که قیمت مدل اسپرت پلاس با پکیج فناوری از 25.400 دلار شروع می شود.

هیوندای سوناتا 2018

هیوندای سوناتا 2018


هیوندای سوناتا 2018

هیوندای سوناتا 2018

اگر سوناتا لیمیتد با پکیج فناوری را انتخاب کنید تمام امکانات فوق به صورت استاندارد در آن وجود دارند. اگر سوناتا لیمیتد را با پکیج Ultimate پلاس انتخاب کنید یک سانروف پانورامیک نیز به آپشن های آن اضافه می شود. در مجموع 6 رده تجهیزاتی " پلاس " جدید به مدل های سوناتا اضافه شده است که شامل مدل های مجهز به پکیج فناوری نیز هست.

کابین هیوندای سوناتا 2018

کابین هیوندای سوناتا 2018

تمام مدل های سوناتا به جز مدل برتر 2.0T لیمیتد پلاس، از همان موتور آشنای 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیرو می گیرند که 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ در مدل لیمیتد پلاس 245 اسب بخار قدرت و 352 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و مجهز به گیربکس 8 دنده اتوماتیک است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/14
این همونی نیست که با موتور ضعیف تر ۳۹۰ میلیون قیمت خورده؟🤔🤨😐😑
1397/3/14
اون آزرا جدید است
1397/3/16
نه سعید جان خود خودروبانک مقاله قیمت های جدید سوناتا هیبرید رو گذاشته فولش ۳۸۹ میلیون قیمت داره
1397/3/14
واقعا این همه تلاش برای رقابت قابل ستایش هست، البته نباید همه اینها رو به پای هیوندای نوشت، باید به این نگاه کنیم رقابت آزاد و فضای رقابتی چطور به نفع مصرف کننده تمام میشه و حتی خودروساز خوب هم سود خودش و میبره.
در انتها تشکر میکنم از سایپا و ایرانخودرو
و اینکه تا وقتی که ژاپنی المانی خوب هست کی میره سمت کره ای
1397/3/14
عزیزم زود بیا تو بازار دولت رو ۲۰۰ میلیون تومن گمرکی برای هر کدوم حساب باز کرده