موضوعات داغ

جادوی آمریکایی بر روی مرسدس AMG GT؛ 815 اسب بخار برای پرچمدار ژرمن ها

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
ممکن است بسیاری از طرفداران مرسدس منتظر نسخه Black از مرسدس AMG GT باشند یک شرکت تیونینگ آمریکایی به نام رنتک محصول جدیدی را عرضه کرده است. مرسدس AMG GT در حالت استاندارد مجهز به موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربو است که می تواند 577 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.
اما مدلی که توسط رنتک معرفی شده است می تواند 813 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت اضافی با استفاده از برنامه ریزی مجددECU و استفاده از توربوشارژرهای بزرگتر به دست آمده است.

مرسدس AMG GT

مرسدس AMG GT

بخش گیربکس این خودرو بدون تغییر باقی مانده است و همچنان شاهد استفاده از همان گیربکس هفت دنده دوبل کلاچ در این مدل هستیم. رنتک مشخصات حرکتی این خودرو را اعلام نکرده است اما مدل استاندارد AMG GT دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت 318 کیلومتر بر ساعت است و مدل رنتک قطعا می تواند به اعدادی بهتر از این دست پیدا کند.
رنتک مدلی ضعیف تر را نیز معرفی کرده است که قدرت آن 603 اسب بخار و گشتاور آن 730 نیوتن متر است.

مرسدس AMG GT

مرسدس AMG GT

در بخش ظاهری این خودرو نیز تیونر آمریکایی اقدام به نصب قطعات آیرودینامیکی روی سپر ها و رکاب جانبی کرده است و برای افزایش نیروی رو به پایین از یک باله عقب بزرگ دو مرحله ای نیز استفاده شده است. رینگ ها نیز در جلو 19 اینچی و در عقب 20 اینچی هستند و روی آنها تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2 قرار گرفته است. عرض این تایرها در جلو 285 و در عقب 335 میلیمتر است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/17
البته اگر چند وقت ديگه صبر كنند احتمالا مرسدس ماشين را با موتور قوي تَر عرضه خواهند كرد.