موضوعات داغ

چینی های 1000 اسب بخاری در خاک آمریکا؛ گام بزرگ مردان سرزمین اژدها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به اینکه حتی برخی خودروسازان اروپایی اجازه فعالیت در بازار ایالات متحده آمریکا را ندارند، شرکت خودروسازی "SF موتور" با مالکیت چینی‌ها این امکان را بدست آورده است تا با سرمایه گذاری 160 میلیون دلاری خود برای راه اندازی یک کارخانه جدید در شمال "ایندیانا"، اجازه فعالیت در خاک آمریکا و دسترسی به بازار بزرگ این کشور را داشته باشد. هرچند دفتر مرکزی این شرکت در "کالیفرنیا" واقع شده است تا امکان فعالیت در خاک آمریکا آسان شود.
تا پایان سال 2020 میلادی، شرکت SF موتور کارخانه خود را در شمال "ایندیانا" راه اندازی می‌کند. البته این کارخانه از قبل ساخته شده و توسط "AM جنرال" برای تولید محصولات هامر و مرسدس بنز R کلاس مورد استفاده قرار گرفته است. اما حالا این کارخانه در اختیار شرکت "SF موتور" با مالکیت چینی‌ها قرار گرفته است تا با سرمایه گذاری 160 میلیون دلاری خود در این کارخانه، بتواند محصولات خود را در خاک آمریکا تولید کرده و به مشتریان عرضه کند.

SF7

SF7


در ادامه گفتنی است که این شرکت علاوه بر محصولات باکیفیت و پیشرفته، تنها به تولید وسایل نقلیه تمام الکتریکی مشغول خواهد شد. در حال حاضر این شرکت 2 مدل خودروی "SF5" و "SF7" در سبد محصولات خود دارد که تا پایان سال جاری میلادی نسخه SF5 به طور آزمایشی تولید خواهد شد، اما تا پایان 2020 میلادی که سایت تولید SF موتور تکمیل شود، امکان تولید سالیانه 50 هزار اتومبیل و همچنین اشتغال زایی برای 467 نفر وجود خواهد داشت.
نزدیک به 2 ماه پیش، شرکت خودروسازی SF موتور محصولات خود را معرفی کرده است و به مشتریان خود قول داده تا طیف گسترده از سیستم‌های محرک الکتریکی در اختیار آنان قرار دهد که خروجی قدرت آنان حتی به مرز 1000 اسب بخار هم خواهد رسید تا بتوان در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید، این درحالیست که محدوده حرکت اتومبیل هم با یکبار شارژ کامل باتری‌های اتومبیل معادل 500 کیلومتر خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/16
همین یدونه ماشیینشونم کپیه
کپی از رنو سیمبیوز
1397/3/17
حرف شما کاملا صحیح. اما اگه بلدیم ما هم کپی کنیم.
1397/3/17
اگه کپی کردن آسون بود الان ایران خودرو و سایپا هم باید می تونستن بکنن. چرا تا اسم چین میاد همش میگین کپی. مردم ما بیشتر از طراح ماشین ها جوش میخورن.