موضوعات داغ

قیمت جدید و شرایط فروش بی ام و سری 3 اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو به عنوان نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش محصولات BMW در ایران، قیمت جدید تعیین شده برای مدل‌های مختلف "بی ام و سری 3" را اعلام کرده است که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در جدول ارائه شده از سوی پرشیاخودرو، اول از همه نسخه 320i سدان در تیپ Legend دیده می‌شود که قیمت جدید آن برای فروش حدود 699 میلیون تومان تعیین شده است که برای اطلاع از جزییات فروش اقساطی آن می‌توانید به جدول زیر توجه داشته باشید.

شرایط فروش بی ام و 320i

شرایط فروش بی ام و 320i


علاوه بر این، در خانواده سری 3 نسخه 330i سدان هم دیده می‌شود که در تیپ Performance به مشتریان عرضه خواهد شد. اما این نسخه با اختلاف بسیار زیاد نسبت به نسخه 320i، با قیمت 829 میلیون تومانی ثبت سفارش خواهد شد که این مدل هم دارای شرایط فروش اقساطی بوده و می‌توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر دنبال کنید.

شرایط فروش بی ام و 330i

شرایط فروش بی ام و 330i

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/16
ملت خبر ندارن با اون پول پیش پرداخته میشه این ماشینو با پرداخت گمرکی بخرن

لعنت
لعنت
لعنت

یعنی تحریما دهنمونو سرویس نکرد
ولی این حسن روحانی ..... سرویسمون کرد
1397/3/18
مرد مومن با 200 تو میتونی پورشه پانامرا سوار شی کجای کاری
دولت حال میکنه تو پاچه ما میکنه صدامونم در نمیاد
وگرن قیمتارو حساب کن تو فقط
زمان احمدی نژاد با 140 ت بنز cls500سوار میشدی
1397/3/16
متاسفم برای آینده خودم و جوونهای امثال من...
😔😔😔
1397/3/16
۳۳۰ یه خودروی ۴۰ هزار دلاری (با احتساب مالیات و سود نمایندگی در آمریکا) تو ایران با قیمت حدود ۲۰۰ هزار دلار یعنی ۵ برابر به فروش میره. پرشیا خودرو این خودرو رو بدون مالیات زیر ۳۵ هزار دلار یعنی ۱۵۰ میلیون میخره و به فرض که ۱۰۰ درصد گمرک و هزینه های جانبی رو میده یعنی کلا براش میافته ۳۰۰ میلیون. نه شما بگو ۴۰۰ میلیون. ۸۲۹ میلیون چی میگه!!!
1397/3/16
دوست عزیز الان دلار نزدیک ۷ تومن و خودرو با ارز آزار وارد می شود یعنی قیمت خودرو ۲۸۰ میلیون و گمرک هم ۹۵ درصد هست یعنی در کل میشه نزدیک ۵۵۰ میلیون و حدود ۲۰ درصد برا شماره گذاری میشه حدود ۷۰۰ میلیون اگه بقیه هزینه های بیمه و ترانسفر و مالیات و ... را هم اضافه کنید خواهی دید ۸۰۰ میلیون آنقدر هم غیر منطقی نیست و نمی توان پرشیا خودرو را مقصر دانست ....
1397/3/16
قیمت ها بیشتر به جوک شبیه تا واقعیت، چرا فکر میکنند ملت با این قیمت ها خودرو میخرن؟؟؟ مگه جیب ملت به خزانه داری وصله
مسئولین بی کفایت مملکت راهی پیدا کنید برای تعامل با دنیا، فکر میکنید تا کی میتونید دلار رو روزانه گران کنید؟؟؟ تا کی میتونید تعرفه ها رو تصاعدی بالا ببرید؟؟؟ این روش ها برای پر کردن خزانه جواب نمیده چون جیب ملت بیچاره رو خالی کردید، راهی برای تعامل با دنیا پیدا کنید
1397/3/16
انگار خواب اصهاب کهف بودیم تا همین چند ماه پیش با این پول سری7 میشد خرید.
1397/3/16
انگار خواب اصهاب کهف بودیم تا همین چند ماه پیش با این پول سری7 میشد خرید.
1397/3/16
ما میگیم قیمت این ماشین در کارخونه ۴۰ هزار دلار اگر شرکت محترم پرشیا خودرو دلار ۴۲۰۰ تومانی دولت بهش نداد و دلار 7200 هم پیدا نکرد و با دلار 10هزار تومانی خرید کنه ماشین در میاد 400 میلیون تومان و اگر دولت و گمرک محترم 400 میلیون تومان دیگر هم طلب کنن میشه 800میلیون تومان و 25 میلیون تومان هم حق شرکت پرشیا خودرو نوش جونش و 4میلیون تومان هم پورسانت نمایندگی فروش و اینجا هم همه متوجه میشیم که شرکت پرشیا خودرو مردم رو خر فرض کرده!!!
1397/3/17
باور کردنی نیست این قیمت ها ...
لعنت بر کسانی که این بلا رو سر ما آوردن.
واقعا من حرفی ندارم.
1397/3/17
مملکت بی صاحابه دیگه ، اگر صاحاب داشت این وضعمون نبود. با این پول چند وقت پیش میشد یه بی ام و سری 7 خرید . حالا آمار دادنی میگن تورم زیره 10 درصده. قشنگ سواره ملت شدن.
1397/3/17
وقتي شبكه هاي خبري ميگن واردات خودرو دست ٤تا خانواده هست يعني اينكه گمرك و سايت ثبت سفارش و دلار ٤٢٠٠ هم دست همون چهار خانواده هست و دارن خوب مردم را ميدوشند و به ريش مردم ميخندن
1397/3/17
کوروش عزیز ، خودرو با ارز آزاد وارد میشه؟؟!!
اولا هیچکس حق خرید عرض آزاد رو از نظر دولت نداره و این خلاف قانونه
دوما هیچ خودرویی وارد مملکت نمیشه، چه برسه که بخواد با عرض آزاد بیاد
سوما ، تمام این خودرو ها واردات گذشته هستند و هیچ واردات جدیدی برای پرشیا خودرو ثبت نشده .
دلیلی نداره حتما یه حرفی بزنید که بقیه رو ضایع کنید, اون هم با استدلال های بی اساس