موضوعات داغ

به رخ کشیدن قدرت فولکس واگن آماروک فیس لیفت با یدک کشیدن ترن 43 تنی + فیلم

عکس مطلب اول
آماروک جواب فولکس واگن به فورد رنجر، میتسوبیشی L200 و تویوتا هایلوکس در بازار اروپا است. این وانت در سال 2010 معرفی و در سال 2017 فیس لیفت شد و یک مدل پرقدرت دیزل به عنوان مدل برتر به آن اضافه شد. این مدل مجهز به موتور V6 3.0 لیتری توربودیزل TDI با قدرت 258 اسب بخار و گشتاور 580 نیوتن متر است که از دور 1400 تا 3250 در اختیار راننده است. این موتور در مدل قبل از فیس لیفت 221 اسب بخار و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد.
با این میزان قدرت و گشتاور تعجبی ندارد که فولکس واگن آماروک یکی از توانمندترین وانت های کوچک در جهان باشد. فولکس واگن در تبلیغ جدید خود با افتخار نشان می دهد که آماروک می تواند یک ترن 43 تنی را یدک بکشد!
این تبلیغ توسط شاخه فولکس واگن در مجارستان تهیه شده و فیلم آن در شهر دبرسن ضبط شده است که دومین شهر بزرگ مجارستان بعد از بوداپست پایتخت آن است.
این موتور V6 پرقدرت در مدل های Highline و Aventura ارائه می شود. تزئینات سیاه رنگ در نمای خارجی، پوشش چرم ناپا و رینگ های 20 اینچی بسیار براق این دو مدل را از دیگر مدل های آماروک متمایز می کنند. بسته به بازار فروش و رده تجهیزاتی انتخاب شده، این خودرو با امکانات دیگری مانند چراغ های Bi-Xenon همراه با چراغ های روشنایی روز LED، میله بالای قسمت حمل بار همرنگ بدنه، چراغ های جلو و برف پاک کن های خودکار، چراغ های مه شکن با تغییر جهت پرتاب نور هنگام دور زدن خودرو و آینه های جمع شونده برقی نیز ارائه می شود.

فولکس واگن آماروک فیس لیفت

فولکس واگن آماروک فیس لیفت


کابین فولکس واگن آماروک فیس لیفت

کابین فولکس واگن آماروک فیس لیفت

در واقع موتور TDI آماروک حتی قویتر از ارقام فوق است و می تواند در بازه زمانی کوتاهی 268 اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار دهد! قدرت این موتور از طریق سیستم 4 چرخ محرک 4Motion فولکس واگن و یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک دابل کلاچ به هر 4 چرخ منتقل می شود.
در آلمان قیمت فولکس واگن آماروک V6 که موتور آن با فولکس واکن توآرگ مشترک است از 51.384 یورو (63.500 دلار بر اساس نرخ فعلی ارز) برای مدل Highline و 58.072 یورو (71.800 دلار) برای مدل Aventura شروع می شود.
در فیلم زیر شاهد قدرت نمایی فولکس واگن آماروک V6 هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد