موضوعات داغ

معرفی نسل تازه ون فورد ترانزیت؛ یکی از موفق ترین خودروهای تجاری جهان غرب

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد ترانزیت 2018 جدید این هفته رونمایی شد و قیمت پایه‌ی 40 هزار دلار استرالیا برای این خودرو تعیین شده است. اصلی ترین تغییرات ظاهری این خودرو شامل چراغ ها، کاپوت، سپر جلو، جلوپنجره‌ی جدید و اضافه شدن چراغ های روشنایی در روز هستند ضمن اینکه طراحی داخلی کابین نیز به کل تغییر کرده است.
مدل فیس لیفت این خودرو همچنین با پکیج تکنولوژی به قیمت 1600 دلار نیز قابل انتخاب است که این پکیج شامل مواردی همچون سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر، سیستم هشدار بین خطوط و چراغ های هوشمند می شود.

فورد ترانزیت 2018

فورد ترانزیت 2018

این مدل جدید همچنین سیستم ارتباطی جدید فورد با نام Sync 3 را نیز به صورت استاندارد دارد که این سیستم شامل یک مانیتور 8 اینچی لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو و رادیوی دیجیتال است. با پرداخت 600 دلار نیز می توان سیستم رهیاب ماهواره ای را نیز همراه این سیستم سفارش داد.
فورد ترانزیت جدید هم در نسخه‌ی دارای طول محوری بلند و کوتاه عرضه می شود و در هر دو نسخه می توان سقف بلند را نیز سفارش داد که ظرفیت داخلی این ون را افزایش می دهد.

فورد ترانزیت 2018

فورد ترانزیت 2018

فورد ترانزیت کاستوم همچنین دارای 100 رنگ مختلف برای بدنه است و رینگ های 16 اینچی آلیاژی را نیز می توان برای این خودرو سفارش داد.
در داخل کابین نیز شاهد طراحی مدرن تری هستیم که به خودروهای سواری شباهت بیشتری دارد. نمایشگر 8 اینچی تبلت مانند این خودرو نیز سبب شده تا لزوم استفاده از کلیدهای فیزیکی کاهش پیدا کند. در عوض این کلیدها در داخل داشبورد این خودرو فضایی به اندازه 25 لیتر وجود دارد که این فضا شامل سه فضای سطل مانند در بالای داشبورد نیز می شود.

فورد ترانزیت 2018

فورد ترانزیت 2018

فضای داشبورد نیز به اندازه ای است که به راحتی کاغذ A4 را می توان در آن قرار داد و درون آن جالیوانی نیز وجود دارد. فورد حتی در داخل درهای این خودرو نیز فضایی را برای قرار دادن اشیا پیش بینی کرده است و از این نظر این خودرو را باید یکی از کاربردی ترین خودروهای بازار دانست.
صندلی های جدیدی هم برای این خودرو طراحی شده است که پشتیبانی بهتری را به عمل می آورند و دارای طراحی بهتری هستند. کیفیت کابین نیز افزایش پیدا کرده تا دوام بیشتری در طولانی مدت داشته باشد.

فورد ترانزیت 2018

فورد ترانزیت 2018

موتور فورد ترانزیت جدید از سری EcoBlue فورد است. این موتور چهار سیلندر توربو دیزلی می تواند 128 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع شش سرعته دستی است ولی با پرداخت 2800 دلار می توان گیربکس شش دنده اتوماتیک را نیز سفارش داد.
فورد، ترانزیت جدید را با گارانتی 5 ساله بدون محدودیت کیلومتر به بازار عرضه می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد