موضوعات داغ

اولین ثبت نام اینترنتی محصولات فولکس واگن در ایران چگونه بود؟

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید محصولات فولکس واگن در ایران خودروهای بسیار پرطرفداری هستند و با ورود دو خودروی تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو، حجم زیادی از تقاضا برای خرید این خودروها به سوی نمایندگی های این شرکت حجوم آورد. این حجم از تقاضا چنان زیاد بود که از شب های گذشته شروع پیش فروش، صف های طولانی برای خرید این خودروها ایجاد می شد و حاشیه سود بالای این دو محصول در بازار آزاد نیز مزید بر شلوغ تر شدن این صف ها شده بود.
اما ماموت خودرو تصمیم گرفت که برای جلوگیری از تشکیل این صف ها، پیش فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی انجام دهد و امروز ساعت 10 صبح قرار بود متقاضیان به سایت ماموت خودرو مراجعه کرده و برای ثبت نام اطلاعات خود را ثبت کنند. اما از حدود ساعت 10 صبح سایت بارگذاری نمی شد و اصلاً هیچ صفحه ای برای وارد کردن اطلاعات باز نمی شد! این اتفاق تا حدود ساعت 12:30 ادامه داشت و بعد از آن یک اطلاعیه روی سایت شرکت ماموت خودرو آمد که به دلیل مشکلات ایجاد شده در "هاست" ثبت نام انجام نشده و متعاقباً یک زمان دیگر برای انجام این ثبت نام اینترنتی اعلام می شود.
در این کاربرانی نیز توانستند به مرحله تکمیل فرم برسند و بعد از پر کردن فرم و کلیک بر روی کپچا برای تصدیق اینکه یک کاربر واقعی پشت سیستم است، متاسفانه کپچا هم درست کار نمی‌کرده و اصلا فرم ثبت نمی‌شده و به نظر می‌رسد که پر کردن و ثبت فرم حتی یکبار هم تست نشده بود!
امیدواریم با تمهیدات لازم سرورهای قوی و نه "هاست" و البته فرم‌های کامل‌تری که اینگونه مشکلات فنی نداشته باشند، برای پاسخگویی به درخواست بالای خرید این خودرو برای وبسایت ماموت خودرو ایجاد شود.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/22
نه به خرید خودرو
1397/3/22
اگه مدتی کوتاه به دلال ها نه بگیم انگاه به راحتی میشه ماشین را از خود هر شرکت یا کارخونه گرفت فقط کافیه دلال پولش راکد بشه
1397/3/22
جالب اینه که با اینکه اصولا به دلیل مشکل فنی ، حتی یک ثبت نام هم نباید انجام شده باشه، اما تو این مدت gti از لیست ثبت نام حذف شده و یا اینکه تمام شده، حالا چه کسانی تونستن ثبت نام کنند، خدا میدونه!!
واقعا متاسفم برای خودمون، که خودروی به این گرونی رو تازه بهمون نمیفروشند!!!
1397/3/22
اکثر اینهایی که هجوم آوردن همون لجن های پست فطرت دلال هستن..
دریغ از اسم لجن برای اینا... مردمی که به مردم رحم نمیکنن... تو کز محنت دیگران بی غمی،نشاید که نامت نهند آدمی
1397/3/22
بابا ایلان ماسک ماشین فرستاده فضا ما هنوز یه سایت درست درمون واسه ثبت‌نام نمی‌تونیم بسازیم اه گند بزنن به این مملکت
1397/3/23
من قصد خرید داشتم ولی با این شرایط هیچ تضمینی برای کلاهبرداری و یا تحویل ندادن ماشین وجود ندارد.ضمن این که هیچ نمایندگی ای غیر از تهران ندارد
1397/3/23
سلام
خودروبانک به عنوان یکی از مراجع خبری دنیای خودرو الان باید تحقیق کنه که چرا قبل از پیش ثبت نام این خودرو تعدادی گلف الان در نمایشگاه های عباس آباد با مشخصات سفارشی ماموت خودرو با قیمت های باورنکردنی موجود هستن... این مصداق بارز رانت و فساد و مافیابازی در بازار عرضه خودرو هست!
1397/3/24
بلاخره چی شد؟ مشکل سایت که تو چند ساعت قابله حله. اینا گفتن که متعاقبا زمان ثبت نام اعلام می کنن. پس چی شد؟این صفحه ارورم دیگه نمیاد. فقط می گه اطلاعات شما دریافت نشد.چی شد بلاخره؟
1397/3/25
ماشین هست ولی برا کسایی هست که تفاوت بین بازار و کارخانه رو با مدیران کارخانه تقسیم کنند.شک نکنید.
1397/3/29
سلام لطفا يكي ادرس سايت فروش رو بده
1397/3/29
توی خط دوم متن تون، هجوم درسته نه حجوم!!!!
1397/3/29
ثبت نام خودرو تی گو آن
1397/3/29
خوهان تی گوآن