موضوعات داغ

نسل جدید ب ام و سری 8 نیامده قربانی گرفت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روز جمعه کمپانی خودروسازی BMW یکی از اعجوبه‌های صنعت خودروسازی در قرن 21 و مورد انتظارترین محصول خود، یعنی نسل جدید "بی ام و سری 8 کوپه" را معرفی کرد و جزییات آن در اختیار کاربران قرار گرفت، اما قبل از اینکه شرکت خودروسازی BMW با رونمایی رسمی این محصول توجه همه را به خود جلب کند، یک تصادف مرگبار در آخر هفته گذشته با خودروی سری 8 جدید تجربه کرده است.
طبق گفته منابع خبری، راننده تست 37 ساله "بی ام و" در حال تست نمونه‌های اولیه سری 8 در شهر مونیخ بوده است و مشخص شد که به همراه مادر نامزد خود در حال رانندگی و گردش بوده است، اما در نهایت ساعت 10 شب کنترل خود را از دست داده و یک حادثه شدید تجربه می‌کنند. در این حادثه ظاهرا سرعت اتومبیل بسیار بالا بوده است و هنگامی که از جاده خارج می‌شود، با چندین درخت برخورد کرده و اتومبیل آسیب جدی می‌بیند.

صحنه تصادف نسل جدید سری 8

صحنه تصادف نسل جدید سری 8


در این حادثه راننده توانست جان سالم به در ببرد، اما مسافر او خیلی خوش شانس نبوده است. باتوجه به گزارش منتشر شده از این حادثه، خانم 53 ساله از ناحیه سر آسیب شدیدی دیده و در زمان حادثه جان خود را بر اثر ضربه مغزی از دست داده است. شدت تصادف باعث شد تا گروهی از آتش‌نشان‌ها با قیچی‌های بزرگ هیدرولیکی به جان اتومبیل افتاده و سرنشینان اتومبیل را خارج کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/27
ايمني يعني پرايد در كمترين سرعت جوري تصادف ميكني كه نياز نباشه آتش نشاني بياد درجا دفنت ميكنن
1397/3/28
خودش زنده و مادر زن ( نامزد) مرده قضیه بو داره مگه نه؟