موضوعات داغ

ساعت، هدیه پورشه دیزاین به مناسبت سالگرد 70 سالگی پورشه 356

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در سال 1948 میلادی، اسطوره پورشه با کد 356 خلق شد. یک خودروی اسپرت با عملکرد بالا که توانست اسم پورشه را بر سر زبان‌ها بیاندازد و به اعتبار شرکت خودروسازی پورشه کمک کند. حال شرکت "پورشه دیزاین" وابسته به شرکت اصلی پورشه، برای ادای احترام به این خودرو و همچنین سالگرد 70 سالگی تولد این برند، یک ساعت کلاسیک و منحصربه فرد با اسم این اتومبیل آماده کرده است تا هیچوقت ارزش‌های "پورشه 356" و متحول کننده برند پورشه از یاد نرود.

ساعت پورشه 356

ساعت پورشه 356


همانطور که گفتیم، برای ساخت این ساعت بخش طراحی "پورشه دیزاین" دست بکار شده است تا سالگرد 70 سالگی پورشه 356 با یک هدیه ارزشمند جشن گرفته شود. البته پورشه دیزاین تنها تولید کننده ساعت نبوده و عموم تجارت غیر اتومبیل پورشه برعهده این شرکت قرار دارد که پیش از این یک همکاری مشترک طولانی مدت با کمپانی "هوآوی" آغاز کرده تا برمبنای پرچم دار فعلی این شرکت یعنی "هوآوی میت 10"، یک گوشی با طراحی ویژه "پورشه دیزاین" آماده عرضه به مشتریان کند. هرچند این مورد اولین پروژه همکاری میان پورشه و هوآوی نیست و سری محصولات "میت" هوآوی در کنار نسخه‌های استاندارد، معمولا در نسخه‌های "پورشه دیزاین" هم عرضه می‌شوند.

ساعت پورشه 356

ساعت پورشه 356


حال جدیدترین محصول پورشه دیزاین، یک ساعت کلاسیک و هیجان انگیز خواهد بود که باتوجه به سال تولید پورشه 356، به تعداد محدود 1948 عدد ساخته شده و به مشتریان عرضه خواهد شد که قیمت تعیین شده برای هرکدام معادل 2948 یورو اعلام شده است، هرچند ارزش این ساعت باتوجه به تولید محدود آن می‌تواند در آینده چندین برابر شود و حکم یک سرمایه گذاری بلند مدت برای مالکان خود دارد.
در ادامه گفتنی است که ساعت کلاسیک پورشه دیزاین با جعبه تیتانیومی و همچنین بندهای چرمی به مشتریان عرضه خواهد شد. مقاومت در برابر آب این ساعت تا فشار 10 بار بوده و موتور آن می‌تواند بعد از آخرین حرکت جنبشی، تا 38 ساعت کارایی داشته باشد و عقربه‌های ساعت را حرکت دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد