موضوعات داغ

رنو ساندرو / لوگان در آزمایش‌های ایمنی 1 ستاره دریافت کرد! + فیلم

عکس مطلب اول
اگر در بازار اروپا و یا دیگر بازارهای توسعه یافته جهان بودیم، شاید خودروی رنو ساندرو یا نسخه لوگان می‌توانست نمرات خوبی در زمینه ایمنی دریافت کنند، اما همانطور که اطلاع دارید، عموم شرکت‌های بزرگ خودروسازی محصولات خود را با امکانات ایمنی کمتری راهی بازارهای درحال توسعه و نوظهور می‌کنند، از جمله بازار آمریکای لاتین که شرکت خودروسازی رنو فعالیت نسبتا خوبی در آن دارد، اما برای اینکه محصولات خود را با قیمت کمتر و تعداد بیشتری عرضه کند، مجبور به حذف برخی از ویژگی‌های مثبت ایمنی خواهد شد و حالا همین موضوع باعث شده تا خودروی "رنو ساندرو" در تست‌های ایمنی NCAP آمریکای لاتین و زیرمجموعه موسسه ایمنی NCAP جهانی، تنها موفق به دریافت 1 ستاره ایمنی برای سرنشینان بزرگسال جلو و یا دریافت 3 ستاره ایمنی برای سرنشینان کودک عقب شود.
جزییات این تست را می‌توانید در قالب یک ویدیو تماشا کنید که توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، اما در ادامه بد نیست بدانید که نسخه‌های آزمایش شده از سوی موسسه ایمنی NCAP آمریکای لاتین دارای 2 ایربگ برای سرنشینان جلو بوده و این درحالیست که خودروی کراس اوور "رنو داستر" در آزمایش‌های این موسسه موفق به دریافت هیچگونه ستاره نشده است تا شرایط رنو ساندرو حتی از خودروی کراس اوور رنو داستر بهتر باشد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/27
اینجا که واسش صف میکشن براشم مهم نیست ماهی 10 میلین هم بیاد روش بازم میخرتش و پوزشم میده ماشین با کیفیت اروپایی سوار شده.
1397/3/27
خودرو های چینی در چین ۵ ستاره و در اروپا ۳ ستاره میگن ، بعد این خودرو های بی‌اصالت رومانیایی ۱ ستاره!
قابل توجه ال۹۰ سوار ها!
1397/3/27
خیلی ها به امید داشتن یه خودروی اروپاییی !!!! این ماشین رو می خرن و توجیهشون اینه که ایمنی و ساختش از چینی ها بهتره

اما هر کسی به نوعی داره خودشو گول میزنه اینجا با این شرایط بازار حداقل بالای 200 میلیون تومن پول نیازه تا خودرویی داشته باشی که داخلش خودت و خانواده ات امن بمونه و خیلی وحشتناکه که حد خواسته های مردم از تجمل و امکانات به حداقل ها نزول کرده

کرولا تو همین ایران لوکس نیس اما خریدش برای اکثریت مردم غیر ممکنه

خیلی نمیشه سیاسی نوشت چون مشکلاتمون تقصیر دولت نیست که بدون ترس بشه بهش انتقاد کرد
فقط میشه گفت اسیر شدیم بخدا :)))))))))
1397/3/27
جالبه خیلی های سایت های خودرویی از ایمنی ساندرو دفاع می کردن و در مقایسه می نوشتن اگه ساندرو هیچی نداره ولی ایمنی که داره . اینم از ایمنی!!!!!!!!!!!!!
1397/3/27
اگه امن و خوب بود که لجن سازهای داخلی قرارداد واردات و مونتاژش رو امضا نمی کردند. غیر از بود جای شکفتی داشت! متاسفیم برای مسولان صنعتی و نماینده هایییییی ملت!
1397/3/28
بعد میان می گن ادم عقلش کمه با قیمت میراژ و پیکانته ساندرو و دنا نخره ،عزیزم اتفاقا اونی که عقلش برسه اول از همه به ایمنی و کیفیت نگاه می کنه بعد به شتاب ،تا کی می خوایم جهان سومی خودرو انتخاب کنیم ؟ والا حقمونه هربلایی سرمون میارن ...
1397/3/28
هه فک میکنین 207 بد ترکیب ایرانخودرو با مونتاژ احمقانه و اون مانیتور گنبدی و قطعات تماما چینی و گیربکس 405 ایرانیزه شده از ساندرو و ال نود بهتره؟؟؟
جم کنین باوا