موضوعات داغ

ام جی GT؛ بداقبال فراموش شده در بازار دست دوم‌ها

عکس مطلب اول
ام جی GT را باید یکی از بدشانس ترین خودروهای بازار ایران بدانیم. خودرویی که در زمان ورود به بازار کشور، با قیمت گذاری ناصحیح و عرضه نامناسب از سوی شرکت واردکننده عملاً خود را در بازار محو کرد. این خودرو در زمانی وارد بازار کشور شد که هنوز تعداد سدان های کوچک شهری به این گوناگونی کنونی نرسیده بودند و زمان و فرصت برای عرض اندام این خودرو باز بود اما متاسفانه عدم عرضه مناسب این خودرو باعث شد تا هیچگاه جایگاه خود را بدست نیاورد.
ام جی GT البته در تعداد بسیار کم در بازار وجود دارد. خودرویی که پیشرانه نصب شده روی آن از نوع 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو است و می تواند حداکثر 127 اسب بخار در 5500 دور و 210 نیوتن متر در دور 2000 را تولید کند. گیربکس نصب شده روی ام جی GT شش سرعته خودکار است که شتاب آن را به 9.8 ثانیه می رساند.
ام جی GT در جلو چهره ای خشن و به روز دارد و با وجود سپر بزرگ و البته نسبتاً ساده اما چراغ هایی با ابروهای جدی و یک آرم بزرگ MG در جلوی دماغه قرار گرفته است. اما در پشت کاملاً سنت شکنی شده و چراغ های به هم پیوسته آن شبیه هیچ کدام از محصولات ام جی نیست.

ام جی GT

ام جی GT

در داخل خودرو با فرمان همیشگی ام جی مواجه هستیم و کنسول میانی آن ما را به سرعت به یاد ام جی GS و یا حتی ام جی 360 می اندازد.
ام جی GT اکثراً در مدل 2016 به بازار ایران راه پیدا کرد و این روزها مدل های کارکرده آن حدود 160 میلیون تومان قیمت دارند. اگرچه رقبای کره ای این دورگه قیمت های بالاتری را طلب می کنند اما شهرت و درخواست آن خودروها و بازار دست دوم بسیار خوب کره ای ها اکثر مشتریان را به خرید نمونه های کارکرده کره ای می کشاند و باید گفت با توجه به عرضه نامناسب این خودرو و در مقابل عملکرد بسیار خوب سدان های کره ای در بازار ایران تقریباً جای نفس کشیدن برای ام جی GT نگذاشته است و باید آن را یکی از بداقبال ترین خودروهای عرضه شده در بازار داخلی بدانیم که واردات آن تنها به چند دستگاه محدود شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد