موضوعات داغ

خودکفائی PSA در تولید موتورهای برقی از سال 2019

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پژو سیتروئن از سال 2019 موتورهای الکتریکی خود را به تولید انبوه می رساند
گروه پژو سیتروئن به تازگی اعلام کرده است که در راستای بهینه سازی پایگاه تولیدی خود در اروپا، قصد دارد خط تولید موتورهای الکتریکی در این قاره را به زودی معرفی کند.
به همین جهت این تولید کننده فرانسوی برای تولید موتورهای الکتریکی محصولات تولیدی برندهای پژو، سیتروئن، DS و اوپل-واکسهال یک سرمایه گذاری مشترک با گروه Nidec انجام داده است.
PSA قصد دارد یکی از سایت های تولیدی خود را در بخش ترمری فرانسه واقع شده برای رسیدگی به این موضوع اختصاص بدهد. این کارخانه به جهت تولید موتورهای الکتریکی از سال 2019، به لطف همکاری و سرمایه گذاری مشترک گروه Nidec گسترش و ارتقاء خواهد یافت. در واقع این گروه به دنبال سرمایه گذاری و حمایت هرچه بیشتر از طرح های مربوط به حوزه الکتریکی سازی و برقی کردن وسایل نقلیه است. به عقیده آن ها تا سال 2025 هر خودروئی که ارائه می شود قطعا یک مدل الکتریکی را نیز به همراه خواهد داشت.
پیش از این محصولات الکتریکی پژو سیتروئن به کمک قوای محرکه و باتری های میتسوبیشی و جنرال موتور راهی بازار می شدند.
نسل جدید خودروهای برقی PSA

نسل جدید خودروهای برقی PSA

یان وینسنت، معاون اجرایی، تولید و زنجیره تامین این کمپانی فرانسوی در این راستا توضیح داده است:
ما به دنبال افزایش تولید محصولات الکتریکی خود هستیم. سرعت عمل ما در فراهم آوردن مقدمات و تجهیزات ساخت خودروهای برقی بازار سهم بیشتری از بازار خودرو را از آن ما خواهد کرد. چرا که وجود خودروهای برقی به مرور تبدیل به یک خواسته عمومی شده و کمپانی ما با تولید این دسته از وسایل نقلیه به صورت خودکفا می تواند یک آینده پایدار را برای خود محیا کند. از طرف دیگر نیز سایت های تولید کننده محصولات PSA در اروپا که در کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، مجارستان و لهستان واقع شده اند یکی از پرکیفیت ترین محصولات را در این قاره به مشتریان خود عرضه می کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/8
خیلی جالبه! PSA تا قبل اینکه به ایران بیاد مثل یک شیر بی دندون بود و کمتر خبر میشنیدیم از پیشرفت هاش. بعد از اینکه به ایران اومد و جون گرفت و اعتصاب کارکنان جاشو به پاداش به اونها داد و تونست خودروهای بسیار بهتری بسازه، گفت کشک چی و پشم چی! خداحافظ شما! من خودم از خودروهای پژو خیلی خوشم میاد اما به نظرم حتی اگر پژو از امریکا معافیت بگیره(که بعید میدونم بتونه)، بهتره که ما بهش چراغ سبز نشون ندیم و از ایران اخراجش کنیم تا یاد بگیره که قرارداد بین المللی خاله بازی نیست. شرکت های اروپایی بسیار خوب دیگه ای وجود دارن، مثل فولکس واگن، آئودی و... حتما باید فرانسوی هارو در کنار خودمون ببینیم؟کسایی که وقتی خرشون از پل میگذره غیبشون میشه؟ و بعد اینکه دوباره به ما محتاج شدن، سر و کله شون پیدا میشه!
1397/4/9
داداش این فلوکس و آئودی که میگی اولا گرونن ثانیا گیریم تحریم کردیم به جز پژو خودروی دیگه ای هست هست منتها خیلی گرون البته میتونن دولت مردان برن با کارخونه های همسطح پژو که قیمتاشون شبیه پژو هست قرارداد ببندن مثل سئات اسپانیا یا فیات ایتالیا یا غیره