موضوعات داغ

بی ام و سری 7 خاص برای سرزمین برف خیز شمالی؛ معرفی نسخه ای متفاوت از لوکس ترین محصول ب ام و

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کانادا یکی از بازارهای مهم خودرو در جهان به شمار می رود و برای اکثر خودروسازان اهمیت زیادی دارد. بی ام و نیز اهمیت بالایی را برای بازار این کشور قائل است و حالا بازار این کشور پذیرای یک مدل خاص از بی ام و و سری 7 جدید با تیونینگ آلپینا است که این مدل B7 Exclusive Edition نام دارد.
این مدل یک خودروی راحت و قدرتمند است که با توجه به علاقه‌ی مشتریان کانادایی به خودروهای لوکس طراحی شده است.

B7 Exclusive Edition

B7 Exclusive Edition

در بخش جلوی B7 می توان مشاهده کرد که تقریبا همه چیز به رنگ مشکی درآمده اند. از این خودرو تنها به تعداد 7 دستگاه تولید خواهد شد که هر یک از آنها دارای شماره مخصوص خود هستند.
سه رنگ بدنه برای B7 تولید محدود وجود دارد ضمن اینکه رینگ های 21 اینچی این خودرو نیز به رنگ مشکی هستند. آلپینا حتی نوشته های خودرو را نیز به رنگ مشکی درآورده است و خروجی های سیستم اگزوز اسپرت B7 نیز مشکی رنگ هستند.

B7 Exclusive Edition

B7 Exclusive Edition

استفاده از رنگ مشکی را در داخل کابین B7 Exclusive Edition نیز می توان مشاهده کرد به طوری که صندلی ها نیز دارای روکش چرمی سیاه هستند. غربیلک فرمان و کفپوش کابین هم مشکی رنگ هستند و روی آنها نوشته‌ی آلپینا به چشم می خورد.

B7 Exclusive Edition

B7 Exclusive Edition

اما به بخش هیجان انگیز B7 Exclusive Edition یعنی موتور آن می رسیم، جایی که شاهد فعالیت یک هشت سیلندر خورجینی از نوع تویین توربو با حجم 4.4 لیتر هستیم که می تواند 600 اسب بخار قدرت و 799 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با توجه به تقویت انجام شده روی موتور 4.4 لیتری بی ام و در B7 Exclusive Edition شتاب صفر تا صد کیلومتر به عدد 3.7 ثانیه کاهش پیدا کرده است و حداکثر سرعت B7 Exclusive Edition نیز به 310 کیلومتر بر ساعت می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد