موضوعات داغ

نکاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار؛ ادامه التهاب و رکود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها اگر سری به سایت ها و مجلات خودرویی داخلی زده باشید با سیل عظیمی از شرایط فروش کمپانی های مختلف روبرو می شوید. خودروسازان و واردکنندگان داخلی برای مبارزه با التهاب بازار، خودروهای خود را با طرح های مختلف و عموما به صورت پیش‌فروش های مدت دار عرضه می کنند اما به نظر می رسد که اقدامات آن ها موثر واقع نشده و هفته گذشته نیز چون سایر روزهای پایانی بهار امسال خودروهای داخلی با افزایش قیمت مواجه شده اند.
البته ایران خودرو و سایپا به عنوان دو خودروساز عمده بازار داخلی ادعایی خلاف این موضوع داشته و مدعی اند که با اعلام طرح های متنوع پیش فروش خود دست دلالان خودرو را کوتاه کرده اند.
از طرف دیگر همانطور که قابل پیش بینی بود مسئولان وزارت صنعت و نمایندگان مجلس با افزایش قیمت خودروها موافقت کرده اند که همین موضوع نیز بی تاثیر بر افزایش قیمت های هفته گذشته نبوده است.
خودروسازان و همچنین قطعه‌سازان داخلی مدعی اند که با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید، قیمت خودروها باید در حدود 20 تا 25 درصد افزایش یابد.
در ادامه از شما دعوت می کنیم قیمت خودروهای داخلی بازار تهران و کرج را مشاهده کنید:
قیمت خودروهای بازار داخلی در هفته اول تیر ماه 97

قیمت خودروهای بازار داخلی در هفته اول تیر ماه 97

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/9
عجب اوضاعی!!!!!
آدم میمونه چی بگه.
1397/4/10
آخرين سنگر سكوته... .
1397/4/10
این افزایش قیمت ها قطعا در آینده نزدیک به ضرر هم خودروساز ها، وزیر صنعت، وارد کنندگان، قطعه سازان و غیره وغیره قطعا تمام خواهد شد !
پیشنهاد می کنم مستند بدون فرمان رو از آپارات دانلود کنید و ببینید. به مسائل پشت پرده و خیانت هایی که به مردم شده پی خواهید برد
1397/4/11
به به عجب وضعی شده،هرجور دوست دارند هر بلایی که می خوان سر مردم میارن،بعدشم جلسه ميذارن ميگن اععععععععع هنوز میشه خون مردم رو خورد پس فشار رو بیشتر کنیم
1397/4/12
نه نظارتی هست نه رسیدگی هست مملکت شده چاله میدون
1397/4/12
با سلام هر بلایی سر این ملت بیاد حقشه