موضوعات داغ

پژو باید غرامت پرداخت کند + فیلم

عکس مطلب اول
وزیر صنعت با اشاره به سرنوشت ایکاپ با تعلیق همکاری پژو با خودروسازان گفت: پژو با تعلیق همکاری باید غرامت پرداخت کند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر صنعت امروز در نشست خبری خود که به مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شده بود در خصوص وضعیت همکاری با پژو و رنو در صنعت خودروسازی گفت: پژو و رنو هنوز خروج خود را به صورت رسمی اعلام نکرده اند، این دو شرکت در ایران سرمایه گذاری کرده اند، این در حالی است که 170 میلیون دلار آورده در ایران دارند، بنابراین علاقمند به ادامه کار هستند؛ میزان معاملات آنها با امریکا محدود است، اما اگر مشمول تحریم ثانویه باشد، ممکن است با ایران قطع همکاری کنند.
وزیر صنعت در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم که گفت آیا با تعلیق همکاری پژو ورنو با ایران موضوع دریافت غرامت از شرکای فرانسوی پیش بینی شده است یا خیر ؟ افزود: غرامت پژو دفعه قبل به ایران پرداخت شده است، این بار هم پرداخت غرامت را در قرارداد جدید ذکر کرده ایم. اگر قرارداد تعلیق شود، تلاش خواهیم کرد تا از روش های دیگر ایکاپ را با خودروهای جدید جایگزین کنیم.
شریعتمداری اضافه کرد: خودروسازان به سمت جایگزینی شرکا حرکت کرده اند، این در حالی است که تحریم خودرو این بار جزو اولین تحریم های امریکا بود، بنابراین می خواهند اشتغال ایران را در صنعت خودرو تقلیل دهند، اما موفق نخواهند شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/10
جمله آخر خیلی خوب
اما موفق نخواهند شد
بعضی مواقع که حالتون خوب نیست این جمله رو به خودتون یادآوری کنید حال و هواتون عوض میشه
1397/4/10
همیشه شعار و وعده های توخالی
باشه آقای وزیر ... آنها موفق نخواهند شد ...
با تعطیلی صنایع گوناگون کشور از کمبود مواد اولیه و رکود شدید، کارگرهای ایرانی که بیکار می شوند تاوان بی کفایتی چه افرادی را میدهند!!؟
1397/4/10
نعمت زاده و این اقا به دلیل فرصت سوزی ها و عدم کفایت باید جریمه پرداخت کنند.
1397/4/10
اولین کسی که باید بخاطر وضعیت آشفته خودرو به مردم غرامت بده خود شما هستی.انحصار واردات و بست سامانه ثبت سفارش و بعد بالابردن تعرفه خودرو به صورت دیمی و بی حساب و کتاب و بعد هم ممنوع کردن واردات خودرو.به امید خدا اولین وزیری که برکنار میشه شریعتمداری هست.اگرچه بعدش باید به دلیل اخلال در بازار خودرو محاکمه بشی
1397/4/10
هر وقت آمریکا گفت فلان کارو می کنم کردن، هر وقت اینا گفتن فلان کارو می کنیم نکردن !
حالا بشین تا بهت غرامت بدن ! خخخخخخ
1397/4/11
باااااااااااااااشه شب بيا !
1397/4/11
چشم. پ‍ژو حتما غرامت ميده. بهشون ميگم. فقط تورو خدا اخم نكنيدا. گناه دارن. با كلي اميد و آرزو اومدن ايران.
1397/4/11
باشه. شماره کارت بفرست تا برات کارت بکارت کنم