موضوعات داغ

پایانی برای فعالیت نماینده پرحاشیه ب ام و در ایران: شرکتی که نیامده، زود رفت

عکس مطلب اول
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در اواخر سال ۹۶ و درست روز‌هایی که شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در حال بستن حساب‌های آخر سال خود بودند، یک شرکت پرونده فعالیتش را در حوزه واردات خودرو آغاز کرد.
در روز‌های آخر اسفندماه سال ۹۶ شرکت تسلا موتور قشم با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز اصناف و امور بازرگانان این وزارتخانه، فعالیتش را برای مدت تنها ۳ ماه برای واردات خودرو‌های ب. ام و به ایران شروع کرد.
صدور مجوز برای فعالیت این شرکت که خود را نماینده رسمی ب ام و آلمان معرفی می‌کرد آن هم تنها برای ۳ ماه جای تامل داشت.
البته ادعا‌های مطرح شده از سوی شرکت مذکور مبنی بر کسب نمایندگی رسمی ب. ام. و چند هفته پیش از سوی شرکت آلمانی کاملا رد شد و حتی سرکنسولگری ایران در فرانکفورت در نامه‌ای به اداره سجلات و احوالات شخصیه وزارت امور خارجه اعلام کرده است: بر اساس نامه منتشر شده از سوی سرپرست اداره تایید اسناد وزارت صنعت معدن و تجارت، اعلام شده که شرکت تسلا موتور قشم اسنادی منتشر کرده که مورد تایید ب. ام و نیست و جعلی بوده است.
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت طی نامه ای دیگر به مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده است: در خصوص بررسی مدارک ارائه شده از سوی شرکت تسلاموتور قشم، اسناد و مدارک لازم و جوابیه مکتوب شرکت ب ام و آلمان جهت بهره برداری لازم به این مرکز ارسال می شود.
موضوعی که خبرگزاری میزان در خبری به تاریخ ۲۳ خردادماه سال ۹۷ با تیتر (مجوز تسلا موتور از سوی ب. ام؛ و تایید نشد) به مسئولین مربوطه در وزارت صنعت، معدن و تجارت گوشزد کرد و حالا ظاهرا بعد از بررسی‌های صورت گرفته، این وزارتخانه رای به تمدید نکردن مجوز فعالیت این شرکت داده است.
حالا با اتمام تاریخ مجوز ۳ ماهه، اسم این شرکت از سایت اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت حذف شده است و به نوعی می‌توان گفت: فعالیت این شرکت تازه تاسیس به پایان رسیده است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/12
تیتر خبر بهتره اصلاح بشه
پایانی برای فعالیت نماینده جعلی ب ام و در ایران
1397/4/12
پولارو به جیبش زدو رفت
1397/4/12
ب درک که نیومده رفت!
حالا اگه BMW ام سوار نشیم که دنیا ب اخر نمیرسه.
1397/4/13
اتفاقا یکی از دلایلی که دنیا برای ما ایرانیها به اخر میرسه همینه که به جای سوار شدن ب ام و باید پراید سوار بشیم و بمیریم
1397/4/12
هه! 100 تا ازین شرکتهای صوری ک مربوط ب آقا زاده هاست تو ایران وجود داره اینم یکیش!
1397/4/12
به درک
1397/4/12
حالا ببین تو این 3 ماه چقدر پیش فروش کرده و الانم پولارو به جیب زده و رفته !!!!