موضوعات داغ

مجموعه ای از 70 سال طرحها و ایدهای مهندسان و طراحان پورشه

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر نگاهی به کاغذها و مدارک ذخیره شده در مرکز توسعه ویساچ پورشه بیاندازید متوجه خواهید شد که اکثریت قریب به اتفاق این کاغذها ایده هایی را مطرح می کنند که عملی نشده و عملا بی ارزش اند. اما این موضوع دلیلی برای از بین بردن مدارک و اسناد این طرح ها نیست.
اگر شما یک عاشق واقعی صنعت خودروسازی باشید حتما می دانید که این صنعت بر روی ایده هایی پیاده سازی شده که روزگاری هیچکس گمان نمی کرد اجرایی شوند. در واقع اسناد و مدارکی که پورشه از طرحها و ایدهای مهندسان و طراحان خود جمع آوری می کند مثل گنجینه ای می ماند که می تواند در هر لحظه کمک رسان باشد. از طرف دیگر این گنجینه جدای از اینکه تاریچه این کمپانی را با خود به همراه دارد می تواند علاقه مندان زیادی را نیز درگیر خود نگه دارد.
فرقی نمی کند که شما یک خودروی عضلانی امریکایی یا یک اتومبیل اسپورت بریتانیایی و یا یک سدان آلمانی سوار شده باشید. خودرویی که شما در اختیار دارید به کمک مجموعه ای از ایده ها و طرح های ناب که بر روی کاغذ نیز کشیده شده ساخته شده است.
طرح اولیه و اصلی خودروی پورشه 356

طرح اولیه و اصلی خودروی پورشه 356

به دلیل همین شور و اشتیاقی که عده ای برای دانستن و دیدن ایده های اولیه و اصلی خودروها از خود نشان می دهند پورشه به تازگی اعلام کرده اجازه دسترسی به مدارک موجود در مرکز توسعه ویساچ این کمپانی را می دهد. این مرکز مجموعه ای از 70 سال طرحها و ایدهای مهندسان و طراحان پورشه را در اختیار دارد.
در تصویری که پیش از این مشاهده کردید طرح اولیه و اصلی خودروی پورشه 356 دیده می شود که در سال 1950 بر روی کاغذ کشیده شده است.
در ادامه از شما دعوت می کنید که تصاویر این مرکز و طرح های موجود در آن را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد