موضوعات داغ

نوآوری به سبک کارمانیا؛ افتتاح پیست اختصاصی همزمان با عرضه BYD S7

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت بی وای دی چین را باید در زمره برترین شرکت های خودروسازی این کشور در رابطه با استفاده از تکنولوژی های مدرن عنوان کرد و شاخه ایرانی این شرکت یعنی کارمانیا که این روزها نمایندگی تولید و فروش محصولات BYD را در ایران بر عهده دارد نیز ظرف مدت کوتاهی توانسته جایگاه مناسبی در بازار برای خود دست و پا کند و حالا در زمره بازیگران جدی بازار خودرو ایران به شمار می آید.
در همین رابطه حالا کارمانیا با احداث پیستی در محوطه مرکز خدمات پس از فروش خود به طول تقریبی 700 متر، امکان آزمایش فنی محصولات خود را حتی پیش از خرید برای مشتریان بالقوه فراهم کرده است و هفته گذشته در حاشیه مراسم افتتاح این پیست، شرایط برای تجربه کردن تازه ترین محصول این شرکت، یعنی BYD S7 نیز فراهم شده بود. این کراس اوور تک دیفرانسیل به نوعی مدل فیس لیفت شده و ارتقاء یافته از مدل ساده تر S6 به حساب می آید که حالا به پیشرانه 2.0 لیتری توربو با قدرتی در حدود 203 اسب بخار مجهز شده است. گشتاور 320 نیوتن متری این مدل نیز در کنار استفاده از گیربکس شش سرعته دوبل کلاچ باعث شده است تا رسیدن به سرعتی در حدود 100 کیلومتر بر ساعت ظرف مدت 10.5 ثانیه برای این کراس اوور خانوادگی هفت نفره امکان پذیر باشد.
کارمانیا هنوز قیمت دقیق این مدل را اعلام نکرده است اما با توجه به شرایط فعلی بازار به نظر می رسد که احتمال عرضه این مدل با قیمتی در محدوده 160 میلیون تومان وجود دارد.
بدین ترتیب S7 را می توان یکی از قدرتمندترین کراس اوورهای خانوادگی موجود در بازار تا رده های قیمتی بسیار بالا برآورد کرد.

پیست اختصاصی کارمانیا

پیست اختصاصی کارمانیا

پیست کارمانیا که از چند بخش متفاوت شامل مسیر مخصوص تست فنربندی، قسمت ویژه شتاب گیری و ترمزگیری و مسیر مارپیچ برای محک زدن مانورپذیری خودرو تشکیل شده از ویژگی های نسبتا مناسبی برای بررسی خودروها پیش از خرید برخوردار است و امید می رود که سایر خودروسازان نیز با الگو برداری از چنین روشی، امکان بررسی خودروها را پیش از خرید برای مشتریان فراهم آورند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/16
خسته نباشن ، جای نوآوری قیمت های مسخرشون رو درست کنن و به موقع ماشینهاشون رو تحویل بدن
1397/4/17
قیمت که به خاطر اوضاع داغون ارزه.. تنها عیبشون تحویل با تاخیره