موضوعات داغ

عرضه نسل تازه سانگ یانگ موسو با قیمتی کمتر از 20 هزار دلار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
طراحی جدید سانگ یانگ موسو نباید شما را گمراه کند چون این خودرو همچنان یک شاسی بلند دارای بدنه و شاسی جدا است و حالا به عنوان مدلی پیکاپ وارد میدان رقابت شده است. مدل جدید موسو بر روی پلتفرم سانگ یانگ رکستون جدید ساخته شده است و توانایی حمل یک تن بار را دارد. همچنین توانایی یدک کشی این خودرو نیز به 3.5 تن می رسد که از این نظر این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در رده قیمتی خود می کند.
خریداران موسو جدید در بازار انگلستان همچنین گارانتی 7 ساله یا 150 هزار کیلومتر را نیز دریافت می کنند که از این نظر نیز این خودرو در کلاس خود بهترین است.

سانگ یانگ موسو

سانگ یانگ موسو

موسو جدید گرچه یک وانت است اما می تواند 5 سرنشین را در راحتی کامل حمل کند. در بخش فنی نیز این خودرو به موتور 2.2 لیتری دیزلی مجهز است که می تواند 178 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال گشتاور موتور به چرخ ها نیز از یک گیربکس 6 دنده دستی و یا 6 دنده اتوماتیک ساخت آیسن می توان استفاده کرد. در صورتی هم که هر یک از این گیربکس ها را انتخاب کنید سیستم چهارچرخ محرک به همراه دنده کمکی به صورت استاندارد موجود است. ارتفاع کف این خودرو از زمین نیز 215 میلیمتر است که عدد مناسبی محسوب می شود.

سانگ یانگ موسو

سانگ یانگ موسو

در داخل کابین سانگ یانگ موسو جدید امکانات زیادی وجود دارند و می توان این خودرو را از نظر جاداری اتاق و امکانات نیز یکی از بهترین پیکاپ های موجود در بازار دانست. از امکانات این خودرو می توان به رادیوی دیجیتال، بلوتوث، صفحه نمایش 8 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد. در مدل های فول نیز سایز صفحه نمایش به 9.2 اینچ افزایش پیدا می کند و سیستم رهیاب ماهواره ای TomTom نیز روی آن موجود است.
سانگ یانگ موسو جدید در چهار تیپ به بازار عرضه خواهد شد که تیپ پایه‌ی آن 19 هزار و 995 دلار قیمت دارد و بالاترین تیپ آن نیز مدل رینو است که تنها 100 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید. مدل رینو تنها با گیربکس اتوماتیک قابل خریداری است و به تودوزی چرمی، رینگ های 18 اینچی مشکی رنگ آلیاژی و برخی امکانات دیگر مجهز است. قیمت مدل رینو 28 هزار دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد