موضوعات داغ

فیس لیفت بی ام و X1 در راه است؛ چهره ای تازه برای کوچک ترین کراس اوور باواریا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
سه سال از معرفی آخرین نسل بی ام و X1 می گذرد و حالا مدلی جدید از این خودروی کراس اوور در خیابان های مونیخ مشاهده شده است که کاملا استتار شده بوده و احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.
این خودروی جدید که به نوعی فیس لیفت میان نسلی این خودرو محسوب می شود و بخش های جلو و عقب آن تغییر خواهد کرد. دلیل توسعه ی چنین خودرویی توسط بی ام و را باید در تلاش رقبایی همچون آئودی و مرسدس بنز برای تولید مدل هایی در رقابت با X1 دانست.
در نظر کلی، مدل فیس لیفت شده‌ی X1 مشابه مدل فعلی است اما سپرها، جلو پنجره، و گرافیک چراغ های جلو و عقب تغییر خواهند کرد و احتمالا به مدل جدید X3 شباهت خواهند داشت.

فیس لیفت بی ام و X1

فیس لیفت بی ام و X1

در بخش امکانات و تجهیزات نیز انتظار می رود که بی ام و سیستم مالتی مدیای جدیدی را روی این مدل نصب کند و امکانات ایمنی استاندارد نیز بیشتر از قبل باشند.
همچنین ممکن است که بی ام و تغییراتی را جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در موتورهای X1 اعمال کند. احتمال دارد که بی ام و مدل پلاگین هیبریدی X1 را نیز معرفی کند که این مدل در صورت معرفی با کد X1 xDrive25e شناخته خواهد شد و به موتور سیلندر لیتری بنزینی به قدرت 134 اسب بخار و یک موتور برقی به قدرت 88 اسب بخار مجهز خواهد شد که مجموع قدرت این موتور هیبرید نیز 224 اسب بخار بوده و با موتور موجود در مدل 225xe اکتیو تورر یکسان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد