موضوعات داغ

کیت بدنه جدید مرسدس AMG GT؛ شاهکاری از پریور دیزاین

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس AMG GT از سال 2015 در بازار حضور دارد و کمپانی پریور دیزاین تصمیم گرفته است تا کیت بدنه جدیدی را برای این خودرو معرفی کند. این کیت با نام PD700 GTR شناخته می شود و شامل گلگیرها، کاپوت، باله عقب و دیفیوزر جدیدی برای این سوپراسپرت آلمانی است.
تیونر هنوز قیمت نهایی این کیت را اعلام نکرده است اما از آنجایی که این کیت تماما از الیاف کربن ساخته شده است نمی توان انتظار قیمت پایینی را برای آن داشت. پریور دیزاین همچنین رینگ های 20 اینچی برای جلو و 21 اینچی برای عقب این خودرو در نظر گرفته است که عرض لاستیک های آنها در جلو 245 میلی متر و در عقب 305 میلی متر است. برند لاستیک ها نیز کنتیننتال ZR21 است.

مرسدس AMG GT

مرسدس AMG GT

برای کاهش ارتفاع هم تیونر از ست فنرهای H&R استفاده کرده است که این فنرها ارتفاع خودرو را 40 میلی متر کاهش داده اند. همچنین سیستم اگزوز اسپرت نیز برای این مدل از نو طراحی شده است.
در داخل کابین AMG GT نیز می توان استفاده گسترده از تزیینات کربنی به همراه چرم آلکانترا را مشاهده کرد. همچنین در وسط غربیلک فرمان نیز نشان تیونر به چشم می خورد.

مرسدس AMG GT

مرسدس AMG GT

تیونر به این مساله اشاره ای نکرده است که آیا تغییری هم در بخش فنی این خودرو ایجاد شده است یا نه. با این حساب می توان انتظار داشت که موتور 4 لیتری هشت سیلندر این خودرو بدون تغییر باقی مانده است که این موتور توانایی تولید 515 اسب بخار قدرت و 670 نیوتن متر گشتاور را دارد و می تواند این خودرو را در 3.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت AMG GT در حالت استاندارد نیز 310 کیلومتر بر ساعت است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد