موضوعات داغ

آتش سوزی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در آمریکا؛ یک بدشانسی تمام عیار

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
دو عدد لامبورگینی هوراکان پرفورمانته که در حال بازگشت از رالی گلدراش امسال بودند برای پر کردن باک خود در ایستگاه سوخت رسانیMobil1 در شهر سنت لوئیس ایالات میزوری امریکا متوقف می شوند. در این بین یک خودروی کرایسلر که شلنگ سوخت به آن متصل بوده شروع به حرکت کرده و با حرکت آن، شلنگ سوخت از خودرو جدا شده و گازوئیل بر روی یکی از لامبورگینی ها اسپری می شود. گازوئیل اسپری شده با موتور داغ خودرو برخورد کرده و بلافاصله آتش سوزی رخ می دهد.
مالک لامبورگینی در زمان آتش گرفتن خودروی خود در خودرو قرار نداشته و برای پرداخت هزینه سوخت در داخل یکی از ساختمان ها بوده است.
لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

سوختن لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

هرچند ماموران و ماشین های آتش نشانی به سرعت خودشان را به محل حادثه می رسانند ولی تا رسیدن آن ها لامبورگینی به طور کامل در آتش سوخته و از بین می رود.
بر اساس گفته های اکانت اینستاگرامی که این خبر را پوشش داده است در این حادثه کسی صدمه ندیده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/19
یجوری تیتر زدی فکر کردم دلار شده ۸۰۰۰تومن یا فک کردم سکه شده ۳ میلیون یا طلا شده ۲۳۰

بنده خدا دکل که گم نشده! اگه ثبت سفارش ادمین شبانه داشت یا ارز دولتی گرفتن شرکت مرغ و طیور و صدا سیما و غیره بود باید اینجوری تیتر میزدی!!!!


طرف یک ماه یا نهایتا یک سال دیگه کار میکنه بهترشو میخره!
فک کردی ایرانه که افغانی هم واینسته توش!
1397/4/19
خدايا اين آدماى گيج رو ماشين دار نكن
1397/4/20
حالا چرا دو عدد ؟
1397/4/20
پس چندتا؟
خوب دوتا بودن با هم بودن و با هم بنزین زدن چ ربطی به سوالت داشت بابا لامبورگینی سوخت و دلیلشم گفته تو هنوز داری فکر میکنی چرا دوتا بودن خخخخ عجب ملتی هستیم ماخخخخ
1397/4/20
با مهران موافقم ایرانه که برای یک سراتو باید یک عمر زحمت بکشی بعد بشه 150 میلیون بخوای خودروی دست دوم بخری مثلا مزدا 3 -مدل 86 -کارکرد 200000 -3 تیکه رنگ- 70 میلیونش کردن باید افغانی ها هم برن منم اگه بتونم میرم از کشوری که قانون درستی نداره.....