موضوعات داغ

سریع، اقتصادی و سبز؛ معرفی کیا پیکانتو با موتور جدید 1.0 لیتری توربو

عکس مطلب اول
کیا جزئیات مربوط به قیمت مدل برتر در میان طیف مدل های پیکانتو که از موتور 1.0 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم شرکت کیا نیرو می گیرد را اعلام کرده است.
موتور جدید 1.0 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم پیکانتو 99 اسب بخار قدرت و 126 پاوند فیت گشتاور (176 نیوتن متر) در 1500 دور در دقیقه تولید می کند که این خودرو را به قویترین خودروی کوچک شهری کیا تبدیل می کند. پیکانتو مجهز به گیربکس 5 دنده دستی است و شتاب صفر تا 60 مایل آن 9.8 ثانیه (0 تا 100 کیلومتر 10.1 ثانیه) و حداکثر سرعت آن 112 مایل در ساعت (180 کیلومتر در ساعت) است.
این موتور سه سیلندر توربوشارژ جدید مجهز به سیستم سوخت رسانی تزریق مستقیم است که با جدیدترین قوانین آلایندگی یورو 6d مطابقت دارد. میزان تولید دی اکسید کربن این خودرو 117 گرم در هر کیلومتر است و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 55.4 مایل به ازای هر گالن (واحد بریتانیا)، 5.1 لیتر در 100 کیلومتر یا 44.6 مایل به ازای هر گالن (واحد ایالات متحده) است.
این موتور منحصرا در مدل های پیکانتو GT-Line و GT-Line S نصب می شود که مجهز به سپرهای اسپرت با ورودی های هوای بزرگ و خطوط قرمز رنگ برای جلو پنجره همراه با نوارهای قرمز رنگ روی رکاب های جانبی است که تا قسمت عقب امتداد یافته اند. پیکانتو در قسمت عقب مجهز به یک دیفیوزر و لوله اگزوزهای دوقلو است و رینگ های 16 اینچی آلیاژی مکمل نمای خارجی آن هستند.

کیا پیکانتو با موتور جدید 1.0 لیتری توربو

کیا پیکانتو با موتور جدید 1.0 لیتری توربو


کیا پیکانتو با موتور جدید 1.0 لیتری توربو

کیا پیکانتو با موتور جدید 1.0 لیتری توربو

این خودرو مجهز به امکانات فراوانی است و از مواردی نظیر چراغ های جلوی زنون با قابلیت تنظیم ارتفاع نور همراه با چراغ های روشنایی روز و چراغ های LED عقب، تودوزی چرم مصنوعی به رنگ قرمز و سیاه، پدال هایی از جنس فولاد ضد زنگ، دستگیره های درها از جنس کروم ساتنی، سانروف برقی، صندلی های جلو و غربیلک فرمان مجهز به سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 7.0 اینچی همراه با نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی و سیستم شارژ بی سیم برخوردار است.
قیمت کیا پیکانتو T-GDI جدید در مدل GT-Line از 13.320 پوند شروع می شود و قیمت پایه مدل GT-Line S نیز 14.720 پوند است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/21
فوق العادست، کیا رو عشقست
1397/4/21
قیمتش خیلی بالا در میاد برا ما که صرفه اقتصادی نداره البته اگر بیاد ایران