موضوعات داغ

بی ام و X2، هاچ بک یا کراس اوور + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و برای گسترش تنوع محصولات شاسی بلند خود همانند X4 و X6 اقدام به معرفی و عرضه به بازار مدل X2 کرد. این خودرو که بر اساس مدل X1 ساخته شده است برای افرادی طراحی شده است که طراحی ظاهری برایشان مهم تر از کاربردی بودن و جاداری خودرو است.
گرچه مدل X2 در اکثر بخش ها با مدل X1 یکسان است اما لذت رانندگی بالاتری را ارایه می دهد و فرمان تیز آن نیز اطلاعات دقیق تری را از سطح مسیر در اختیار راننده قرار می دهد. اما همگی این موارد سبب شده است تا حس رانندگی با X2 بیشتر همانند خودروهای هاچ بک باشد تا شاسی بلند. با این وجود از ایرادات این خودرو نیز باید به این مساله اشاره کرد که اگر با X2 وارد مسیرهای خارج جاده ای و پر دست انداز شوید سواری بسیار خشکی را شاهد خواهید بودو این مساله از راحتی سرنشینان می کاهد.
در داخل کابین این خودرو اما شاهد طراحی بسیار خوب و مدرن در کنار صندلی های راحت هستیم ضمن اینکه سیستم مالتی مدیای این خودرو نیز بسیار کاربر پسند بوده و کار کردن با آن راحت است.
با توجه به ذات اسپرت خودرو طراحی خاص سقف افراد قد بلند در صندلی های عقب دچار کمبود فضای سر خواهند بود وحتی فضای پای آنها نیز به خوبی مدل X1 نیست. بنابراین اگر از افرادی هستید که کاربردی بودن خودرو برایتان اهمیت دارد بهتر از به سراغ مدل X1 بروید.
در ادامه ویدیوی زیر را که بررسی این خودرو توسط کانسیومر ریپورت است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/23
یجوری نوشتین ((بنابراین اگر از افرادی هستید که کاربردی بودن خودرو برایتان اهمیت دارد بهتر از به سراغ مدل X1 بروید.)) انگار ما تو این خراب شده غرقه در انواع و اقسام ماشین هستیم و به قیمت جهانی عرضه میشن و همین x2 هم که ما به سراغ x1 هفصد میلیونی بریم. ببخشید ((برویم))