موضوعات داغ

محبوبیت کوچولوی داغ فرانسوی؛ افزایش فروش سیتروئن C3 ادامه دارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای کوچک و مدرن، جای خاصی در دل مشتریان اروپایی دارند و سیتروئن C3 یکی از این خودروهاست که با استفاده از حجم زیادی از شیشه، دایره چرخش کوچک، جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک، ضربه گیرهای بزرگ و موتورهای کم حجم، کاملا مناسب مصرف کنندگانی است که در شهرهای شلوغ و پر ترافیک رانندگی می کنند.

سیتروئن C3

سیتروئن C3

اخیرا این خودرو وارد بازارهای دیگری، خارج از اروپا شده و برای مثال در نیوزیلند با قیمت 33900 دلار نیوزیلند عرضه شده که رقیبی برای سئات آرونا در این کشور محسوب می شود. یکی دیگر از عوامل موفقیت سیتروئن C3، ظاهر داخلی و خارجی جالب و منحصر به فرد آن است که مواردی همچون طراحی ترمز دستی به سبک جت جنگنده را شامل می شود.

سیتروئن C3

سیتروئن C3

مصرف سوخت این خودرو با موتور 1.2 توربو در حدود 5.5 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و البته در صورتی که خودرو را در مد اسپرت برانید، مصرف سوخت بالاتر خواهد رفت. بهره گیری این خودرو از مسیریاب، در کنار کارکرد کم فشار موتور در ترافیک های شهری، سیتروئن C3 را به گزینه ای کاملا ایده آل برای رانندگی شهری تبدیل کرده و در جاده نیز با بهره گیری از کروز کنترل، دور موتور تا حد امکان پایین آمده و خودرو در حد امکان، اقتصادی عمل می کند.

سیتروئن C3

سیتروئن C3

رقابت سیتروئن C3 با سئات آرونا در بازار نیوزیلند، بسیار سخت و فشرده است، اما به نظر می رسد که مشتریان نیوزیلندی از این خودرو استقبال خوبی کرده باشند.به گفته آنان، فضای خوب داخلی، سهولت رانندگی، ظاهر جذاب و قیمت رقابتی از جمله نکات جالب توجه برای خرید این خودرو بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد