موضوعات داغ

به یاد پاگنده؛ اولین شورولت کامارو جهان با رینگ های 32 اینچی!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تغییر سایز رینگ ها، یکی از ساده ترین ها برای منحصر به فرد کردن ظاهر خودروست و برخی از مالکان که دوست دارند خودروهایشان خاص باشد، اقدام به نصب رینگ های بزرگتری بر روی خودروهای خود می کنند.
نصب رینگ های دو یا سه سایز بزرگتر از سایز استاندارد، امری طبیعی به شمار می رود، اما صاحب این شورولت کامارو بسیار فرا رفته و رینگ های 32 اینچی ساخت Forgiato را برای خودروی خویش برگزیده است.

شورولت کامارو منحصر به فرد

شورولت کامارو منحصر به فرد

نصب این رینگ های غول پیکر، چندان راحت نبوده و مالک خودرو برای اینکه بتواند این رینگ ها را بر روی خودرویش نصب کند، مجبور به اعمال تغییرات عمده ای در سیستم تعلیق شده و البته پس از نصب نیز، این رینگ ها موجب تغییراتی در راحتی سواری و شعاع چرخشی خودرو شده اند.اما به گفته مالک، این تغییر در حدی نیست که شما احساس کنید در یک خودروی SUV نشسته اید.
تغییرات مدنظر مالک محدود به نصب رینگ ها نشدند و وی برای خودرویش یک رنگ سفارشی هم در نظر گرفته بود.همچنین این کامارو به چراغ های LED سفارشی مجهز شده که از طریق برنامه ای در گوشی هوشمند مالک، می توان رنگ آن ها را تغییر داد.

شورولت کامارو منحصر به فرد

شورولت کامارو منحصر به فرد

هنگامی که وارد کابین می شوید، تجهیزات رفاهی گران قیمتی همچون چرم دورنگ همراه با دو تلویزیون 27 اینچی را در این خودرو خواهید دید.نصب تلویزیون ها کار ساده ای نبوده و دستگیره های در باید حذف می شدند تا دکمه های کنترلی روی ستون A خودرو جای بگیرند.
مالک همچنین علاقه به بازی های کامپیوتری دارد و می توان یک کنسول ایکس باکس 360 را در اتاق کامارو دید.اما چقدر هزینه صرف این تغییرات شده است؟ مالک،کوری جونز عنوان می کند که هیچ گاه هزینه های صورت گرفته جهت اعمال این تغییرات را محاسبه نکرده است. یک مرد حق دارد هر تغییری که می خواهد در خودروی خود اعمال کند.

شورولت کامارو منحصر به فرد

شورولت کامارو منحصر به فرد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/29
طراح مثلا زرنگانی خودرو خوار کرد و رینگ بزرگانی (الکی مثلا شاعرم)
1397/4/29
کامارو استپ وی خخخخخخخ