موضوعات داغ

خشمگین ترین یانکی فورد با تیونینگ RTR؛ با ستاره آمریکایی گودوود آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد در فستیوال گوود وود امسال از مدل خاصی از موستانگ رونمایی کرد که با نام ایگل اسکادران شناخته می شود. این فورد موستانگ به افتخار صدمین سال تاسیس نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا ساخته شده است و در پرسه‌ی توسعه و ساخت آن نیز راننده معروف مسابقات دریفت واگن گیتن جی آر نیز مشارکت داشته است. نظرات و ایده های وی را به عنوان یک راننده دریفت را در طراحی این خودرو مشاهده کرد چون کیت بدنه ی RTR فیبر کربنی که روی این مدل سوار شده است کاملا ظاهر این موستانگ GT را شبیه به خودروهای دریفت کرده است.
این کیت بدنه‌ی پهن و زیبا از یک اسپویلر جلو، جلوپنجره‌ جدید بزرگ، رکاب های جانبی ایرودینامیک و اسپویلر عقب تشکیل شده است. نقاشی بدنه‌ی این خودرو نیز کاملا شبیه به هواپیماهای اسپیتفایر نیروی هوایی بریتانیا است که متعلق به اسکادران ایگل بودند.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

در داخل کابین نیز استفاده از چرم دست دوز و صندلی های اسپرت ریکارو به چشم می خورد. یکی از نکات جالب کابین این فورد موستانگ خاص نیز اهرم تعویض دنده ی آن است که از قطعات جنگنده F-35 لایتنینگ ساخته شده است. قطعات آلومینیومی این خودرو نیز از همان آلومینیومی ساخته شده اند که در ساخت هواپیمای اسپیتفایر به کار رفته بود.
تغییرات این خودرو محدود به ظاهر آن نیستند و در بخش فنی نیز شاهد افزایش قدرت موتور 5 لیتری هشت سیلندر موستانگ هستیم. روی این موتور یک کیت سوپرشارژر فورد پرفورمنس نصب شده است که قدرت موتور را تا 700 اسب بخار و گشتاور آن را نیز تا 826 نیوتن متر افزایش داده است.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

برای انتقال نیروی این خودرو نیز از یک گیربکس 6 دنده دستی بهره گیری شده است که نیروی موتور را به یک اکسل عقب تقویت شده ارسال می کند.
برای بهبود هندلینگ هم سیستم تعلیق اسپرت RTR تاکتیکال روی این مدل نصب شده است و کمک فنرهای آن نیز از نوع قابل تنظیم هستند. در کنار کاهش ارتفاع، رینگ های 20 اینچی RTR نیز که از نوع فورج کاری شده هستند نیز روی این خودرو نصب شده اند که روی آنها تایرهای نیتو NT555 قرار دارد.
این خودرو قرار است در یک حراجی در آشکاش ویسکانسین به فروش برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد