موضوعات داغ

ستاره ای جدید در راه است؛ مرسدس بنز در فکر رقابت با پورشه کایمن

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس گزارشاتی که اتوکار منتشر کرده است مرسدس AMG در حال کار روی خودروی جدیدی است که به عنوان رقیب پورشه 718 باکستر و 718 کیمن وارد بازار خواهد شد.
این خودرو به عنوان جانشین مدل SLC به بازار عرضه خواهد شد و AMG حتی مراحل توسعه موتور آن را نیز به اتمام رسانده است.
مرسدس بنز رقیب پورشه باکستر و کیمن همانند رقبای هموطن خود در دو نسخه کوپه و رودستر به بازار عرضه خواهد شد و به احتمال بسیار قوی از قوای محرک برابر با مرسدس بنز های A45 و A35 استفاده خواهد کرد که پیش بینی می شود مدل ضعیف تر قدرتی در حدود 300 اسب بخار و مدل قوی تر قدرتی در حدود 400 اسب بخار داشته باشد. همچنین ممکن است نسخه ای اسپرت از این خودرو مخصوص استفاده در پیست مسابقه نیز به بازار عرضه شود.
نکته جالب در خصوص این محصول این است که این خودرو همانند پورشه یک اتومبیل موتور وسط خواهد بود و این رویه ای است که مرسدس بنز از ابر خودروی پراجکت وان آغاز کرده است. شایعاتی نیز وجود دارند مبنی بر اینکه این مدل در بسیاری از بخش ها با نسل هشتم بنز SL کلاس یکسان است. این قضیه نیز سبب شده است تا برخی حدس بزنند که این مدل جدید یک خودروی موتور وسط نخواهد بود و با یک خودروی موتور جلوی محرک عقب مواجه خواهیم شد. البته تولید خودروی موتور جلو برای مرسدس بنز قطعا کاهش هزینه تولید را در بر خواهد داشت.
در حال حاضر این محصول جدید AMG در حد ایده و مراحل اولیه است و باید تا زمان معرفی نسخه اولیه پروتوتایپ صبر کرد. در صورتی که این خودرو بتواند چراغ سبز تولید را دریافت کند می تواند تنوع محصولات AMG را افزایش دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/28
مرسدس بنز هر چقدر هم تلاش کنه رقیب ماشینای اسپرت پورشه نمیشه خلاص.