موضوعات داغ

نمادی از فشار بازار رقابت؛ کاهش قیمت 5 هزار دلاری لکسوس LC رسما اعلام شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسوس LC جدید یک خودروی اسپرت و سریع است که توانسته است نظر بسیاری از کارشناسان خودرویی را نیز به خود جلب کند. تا این لحظه، امسال تنها 1016 دستگاه از این خودرو تحویل شده است ولی لکسوس برای افزایش فروش این مدل اقدام به کاهش قیمت آن کرده است و قیمت این مدل را 5 هزار دلار کاهش داده است. برای مثال مدل هیبریدی که قبلا دارای قیمت 96 هزار دلاری بود حالا به قیمت 91 هزار دلار به فروش می رسد. این اقدام لکسوس باعث خواهد شد تا علاقه مندان بیشتری جذب این خودرو شوند و فروش این مدل افزایش پیدا کند.
متاسفانه این کاهش قیمت تصمیمی است که فروشندگان لکسوس گرفته اند و به همین خاطر در تبلیغات رسمی این خودرو این کاهش قیمت مشاهده نمی شود و همین امر سبب شده تا افراد زیادی از این مساله بی خبر بمانند. اما کسانی که از این خبر اطلاع دارند باید زودتر نسبت به خرید خودرو اقدام کنند چون این تخفیف 5 هزار دلاری تنها تا چند روز دیگر یعنی 31 جولای برقرار است.
در خصوص مشخصات فنی لکسوس LC نیز باید اشاره کنیم که این خودرو به یک موتور هشت سیلندر وی شکل مجهز است که 5 لیتر حجم دارد و می تواند 471 اسب بخار قدرت و 540 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها 4.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 270 کیلومتر بر ساعت است.
اگر هم به دنبال خودروی اسپرتی باشید که مصرف سوخت کمی هم داشته باشد می توانید نسخه هیبریدی LC را خریداری کنید که به موتور V6 با حجم 3.5 لیتر مجهز است و می تواند 354 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل نیز 4.8 ثانیه است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/1
وای چه من برای خریدش 4 هزار تا کم داشتم.
1397/5/2
یکی از عجایب این ماشین به غیر از موتور تنفس طبیعی ۸ سیلندر با بالاترین راندمان قدرت اسب بخار ۴۷۱
داخل این ماشین هستش که تمام چرم الکانترا هستش که تو هیچ ماشینی نیست
1397/5/2
چند وقت پیش هم قیمت جهانی لکسوس RX چند هزار دلار کاهش داده شد .... اونوقت تو ایران یک شبه قیمت های همه ماشین ها دو برابر میشه!!!!!!!!
1397/5/2
ااااااا من نمیدونستم الان میرم میخرم کجا باید برم ؟ جاده قدیم؟