موضوعات داغ

مجمع گنگسترها؛ ملاقات با پنج نسل مختلف تویوتا سوپرا

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از فستیوال سرعت گودوود و معرفی تویوتا A9 جدید، شرکت تویوتا برنامه ای را در جنوب انگلیس ترتیب داد. 84 نفر برای حضور در این برنامه دعوت شده بودند و در آن 50 عدد تویوتا سوپرا از هر 4 نسل مجدد نمایش داده شدند. در واقع این اولین ملاقات جدیدترین نسل با نسل های گذشته بود.
در طی این برنامه مهندس ارشد طراحی سوپرا جدید آقای Tetsuya" Tada" صحبت هایی با طرفداران سوپرا انجام داده است اما اطلاعات چندانی از این خودرو در رسانه ها منتشر نشده است.
بر اساس گفته های مهندسان این شرکت بیشتر خودرو های حاضر در این برنامه مدل های نسل چهارم A80 بودند.
برای اطلاعات بیشتر از تویوتای جدید باید تا سال 2019 صبر کنیم. اطلاعی از تاریخ عرضه شدن این نسل از سوپرا در بازار وجود ندارد ولی بر اساس گفته های تویوتا اولین رونمایی رسمی از پادشاه جدید ژاپنی در اوایل تابستان سال آینده خواهد بود. میدانیم این خودرو وزن کمی در حدود 1500 کیلوگرم (3300 پوند) و گشتاوری شبیه به خودرو های سری F لکسوس خواهد داشت که آن را به خودرو اسپورت تند و تیزی تبدیل میکند. تمام این موارد درحالی مطرح می شود که با توجه به اشتراک پلت فرم این نسل از تویوتا سوپرا با مدل جدید ب ام و سری Z، یعنی نسل تازه Z4 که ممکن است با نام Z5 عرضه شود، برخی از طرفداران دو آتشه تویوتا از احتمال کاهش دوام فنی این خودرو اظهار نگرانی می کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد