موضوعات داغ

ورود اولین محموله رکستون G4 به گمرک بندرعباس؛ تحویل اولین سری رکستون به زودی

عکس مطلب اول
اول هفته عکس‌هایی از همراهان خوب خودروبانک به دست ما رسید که نشان از رسیدن اولین محموله خودروهای سانگ یانگ رکستون G4 به گمرک بندرعباس است. این محموله با کشتی گلویس کرونا وارد بندرعباس شده که این کشتی چند روز پیش به این بندر رسیده است.
تعداد خودروهای وارد شده از سانگ یانگ رکستون G4 حاکی از آن است که تعداد احتمالاً قسمتی از خودروهای پیش فروش شده به زودی تحویل داده خواهد شد. با مشاهده عکس‌ها متوجه می‌شوید که اکثر خودروهای رکستون G4 وارد شده سفید، مشکلی و تعداد بسیار اندکی خاکستری هستند.

رکستون G4

رکستون G4

رکستون G4 جدیدترین محصول سانگ یانگ کره جنوبی است که با برند جداگانه رکستون وارد بازارهای جهانی شده و رامک خودرو نیز از زمستان سال گذشته اقدام به معرفی و تبلیغات این خودرو کرد که البته خودروبانک نیز به صورت کامل این خودرو را معرفی کرده است. قیمت رکستون G4 در ابتدا در حدود 330 میلیون تومان بود اما این روزها قیمت این شاسی بلند بزرگ به نزدیک 500 میلیون تومان نیز رسیده و این در حالی است که به زودی اولین سری رکستون G4 تحویل داده خواهد شد.
البته با مشاهده عکس‌ها و یک حساب سر انگشتی به نظر می‌رسد که در محموله‌های دیگری شاهد واردات تعداد بیشتری رکستون G4 خواهیم بود که از قبل ثبت سفارش داشته‌اند.
در انتها جا دارد از آقای فرهاد آل معزز برای همکاری در تهیه این گزارش کمال تشکر را داشته باشیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/2
wow کشتیررره
1397/5/2
سلام
سوال داشتم که مگه واردات بسته نشده؟ پس چجوری این ها وارد کشور و پلاک خواهند شد؟
1397/5/2
نامردها تیوولی های که از فروردین سال گذشته یعنی سال 96 پنجاه میلیون پول گرفته و ثبت نام کرده اند کی میخواهند تحویل بدن ؟؟؟؟
1397/5/2
کسی هم میخره با 500 میلیون قیمت؟
من موندم مردم این پولارو چطور بدست میارن که با این گرونی وحشتناک بازم میخرن!
ظاهرا خوب فروش میرن که تند تند وارد میکنن.
حسود نیستم اما برام سواله.
من که یه پراید هم نمیتونم بخرم :))