موضوعات داغ

اولین تصاویر و اطلاعات از ب ام و X4M؛ کراس اوور سریع و نسبتا زشت باواریا

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
تصویر جدید منتشر شد در سایت Autocosmos بی ام و X4 M را برای اولین بار رونمایی میکند.
این عکس نشان M را بالای چراغ های عقب نشان میدهد در حالی که در مدل استاندارد X4 این نشان در زیر چراغ ها قرار دارد.
دیفیوزر عقب فضای بیشتری برای 4 اگزوز دایره ای شکل و بزرگتر دارد، در انتهای خودرو اسپویلر باریکی مشاهده میشود و طراحی شیشه های کناری x4 M و X6 M مشابه یکدیگر میباشد. تشخیص تغییرات چرخ ها از تصویر منتشر شده مشکل است اما احتمالا از چرخ های 21 اینچی استفاده شده است.
احتمالا موتور بیتوربو 3 لیتری 6 سیلندر خطی استفاده شده در M3 و M4 با حدود 475 اسب بخار قدرت این خودرو را تامین میکند (با توجه به شواهد، قدرت موتور استفاده شده کمتر 567 اسب بخار قدرت استفاده شده در BMW X5 M خواهد بود) اما شرکت BMW هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است.
بی ام و X4 M ارتفاع کمتر، چرخ و ترمز های بزرگتر و لاستیک های چسبنده تری خواهد داشت که در نهایت این ویژگی ها هندلینگ خودرو را بهبود می بخشد و داخل خودرو به جز استفاده از لوازم داخلی Alcantara و فیبر کربنی نسبت به بی ام و X4 M40i تغییرات کمی خواهد داشت.
مدل استاندارد X4 این تابستان وارد بازار انگلستان می شود و شروع قیمت آن از 43,000 یورو خواهد بود.
احتمالا BMW X4 M تا پایان امسال به طور کامل رونمایی و پس از مشخص شدن قیمت آن در لیست فروش خودروهای سال 2019 قرار داده میشود. همچنین احتمالا آپشن های مختلف به این خودرو تعلق خواهد گرفت.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/15
عزیز دل قیافه تقریبا سلیقه ای هست . به نظر من زیباست .!
1397/5/19
ب نظر منم زشته. از ب ام و بعیده یه همچی طراحی ای
1397/5/15
بله بایدم به این خودرو بگی نسبتا زشت، تا وقتی تیبای ایرانی(زیبای ایرانی) هست هیچ خودرویی جلوه نداره
😓😓😓
تو چه دانی قیمت نقل و نبات
1397/5/16
اگه این ماشین چینی یا کره ای بود و این طرح یه شرکت چینی یا کره ای بود که الان خودتو کشته بودی که بگی این طرح چقدر زشت و مضحک و مزخرف هست، چون ب ام و هست این طرح دیگه الان برات خدای طراحیه، بند نافتونو با اجنبی پرستی و آلمان دوستی بریدن، نمی دونید که آلمان ها شما رو به یه 2 زاری هم حساب نمی کنن، می خواید به هر قیمت شده بگید هر کاری اونا می کنند درسته، متاسفم از ما مردم متعصب و بی تفکر، همین فرانسه لنگه آلمان چطور دست همه شما رو تو حنا گذاشت، برید خدا رو شکر کنید که چینی ها هستند و سرعت پیشرفتشون تو خودرو بسیار بالاست، وگرنه اگه شما می خواستی طراحی کنی که فرغونم نمی تونستی بکشی... راهکار ندارید فقط ادعا دارید، بیرون گود نشستید میگید لنگش کن...
1397/5/15
سلام و عرض خسته نباشید به گروه عالی خودروبانک. واقعا نسبت به نسل قبل عقبش خیلی زشت تر شده یا به قول معروف خز شده و آروم آروم داره اصالتش را از دست می دهد.