موضوعات داغ

پیش فروش جدید چری تیگو 7 شنبه شروع می شود + جدول

عکس مطلب اول
چند روز پیش خبر از آغاز مرحله سوم فروش شاسی بلند لوکس چری، چری تیگو 7 از سوی مدیران خودرو داده بودیم و اکنون شرایط فروش این محصول توسط مدیران خودرو اعلام شده است. برچسب قیمتی چری تیگو 7 صد و هفتاد و هفت میلیون تومان است و علاقمندان می توانند به صورت نقدی و با تحویل 45 روزه خودروی خود را خریداری کرده و دریافت نمایند. جریمه تاخیر و سود انصراف در این بخشنامه، دوازده درصد در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش چری تیگو7

شرایط فروش چری تیگو7

چری تیگو7 که گران ترین محصول حال حاضر چری در بازار ایران است، مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مشترک با آریزو5 توربو است که توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور را دارد. برای انتقال قدرت نیز چری از یک جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه استفاده می کند که شتاب خوبی را برای این قد بلند لوکس فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا بهره گیری از شرایط فروش، می توانید به نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور و یا وبسایت cheryco.ir مراجعه کنید.

شرایط فروش چری تیگو7

شرایط فروش چری تیگو7

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/11
مردیم از خوشی،خداروشکر ماشین لوکسمون شده چری،آقا خواهشن اینقدر این واژه لوکس رو بکار نبرید،ما بدبختیم که این شده برامون لوکس...
1397/5/12
چرا ما بايد همش در حسرت باشيم
1397/5/12
با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتون
لطفا فیلم بررسی چری تیگو 7 و هایما S 7 توربو انجام دهید
1397/5/12
ماشین لوکسمون اینه. ماشین فوق لوکسمون الانترا و سراتو و لنسر و ... هست که تو بقیه دنیا ماشین قشر کارگر به حساب میاد. بالاتر از اینها هم در تصورمون نمی گنجه.
1397/5/13
منظورتون از تو دنيا دقيقا كجاست؟
شرايط خريد و نگهداري خودرو در ايران شبيه هيچ كجا نيست.

جهت اطلاع عرض كنم قشر كارگر هم در كشورهاي پيشرفته وضعش از تحصيلكرده ها بهتره.
1397/5/12
باو جمع کنید ناموسن این بساطو!!!!...والا بخدا محصولات ایران خودرو صد شرف این چینیای عوضی میارزه...آخه مردم تا چقد گوسفند فرض کردین!!!
آتیش بزنی ۱۷۷تومن رو ولی به این ندی....
بخدا من خجالت میکشم تو خیابون سوار ماشین چینی شم...ملت میگن این عقده ی ماشینه رفته سوار ی خودروی فیک شده!!!
1397/5/12
اینکه می فرمایید قیمتش زیاده درست ولی میشه بفرمایید که شما از ماشین چه استفاده ای می خواهید بکنید؟
مگر قراره ماشینو برای دیدن دیگران بخرید که می گویید ملت بگن عقده ی ماشین دارین؟ ماشینو آدم برای رای راحتی خودش می گیره نه دیگران
حداقلش اینه که این ماشین 5 ستاره ایمنی از چین داره که به نظر میاد نه در حد استاندارد اروپا و آمریکا ولی قابل قبول باشه
خیلی از ماشین ها و لوازم به علت نیروی زیاد در چین تولید میشه نمونه ی واضحش گوشی آیفونه حالا با توجه به اظهار نظر شما آیفون فیکه؟ خیلی از اتوموبیل سازی که در چین کار می کنند گفتن کارخانه چین ماشین بهتری نسبت به اروپا درست کرده. تازه همون محصولات ایران خودرو که قطعاتش کلا چینی هستن.
در ضمن تا این تصورات ما از ماشینو و ماشین سواری هست قیمتا پایین نمیاد. مثلا میاییم میگیم ماشین چینی صاحب اول و آخرش خودتی و بازار دست دوم خوبی نداره یا میگیم شتابش کمه
مگر ماشین کالای سرمایه ای هستش؟ یا میخواهیم با ماشین مسابقه بدیم. چرا در مورد گوشی نمیگیم. ماشین یک کالای مصرفیه و اگر مانند یک کالای مصرفی باهاش برخورد کنیم قیمتش میاد پایین.
بهتره به جای این صحبتا بریم ببینیم از ماشینو ماشین سواری چی می خواهیم
1397/5/12
وضع این مملکت به چه جایی رسید که به قراضه 140 اسب بخاری لوئس ابن کشور میشه. والله در زمان مظفرالدين شاه قاجار ماشینهایی از دانمارك و بلژیک می اوردند که بهتر از این اشغالها بود. ابن یعنی عقب مانده ترین کشور دنیا. ابن هم سد کشورداری؟
1397/5/13
اين قسم خوردن شما عجيبه!

من هم مثل شما اولش كلي جبهه گرفته بودم كه چينيه و بيخوده ...

قول ميدم اگه رانندگي و امكانات اين ماشين رو امتحان كنيد حرف تونو پس ميگيريد.

اين ماشين فوق العاده قوي با امكانات عالي و با سطح ايمني بالايي كه داره كاملا قابل اطمينانه فقط دو چيز قابل تامل هستش :
اول افت قيمت ماشين هاي چيني بخاطر پيش فرض هاي مردم از اين جور ماشينا درطي سال هاي آينده
دوم استهلاك و دسترسي به قطعات يدكي كه وضعيت نامعلومي داره

ضمنا من يك ماشين كره اي شاسي بلندو خوب دارم ولي تيگو 7 واقعا سر تر بود از هر جهت
1397/5/13
من حدود یک ماه قبل یک تیگو 7 گرفتم البته با قیمت خیلی پایینتر چون قبلا ثبت نام کرده بودم ماشین نرم پرشتاب و با امکاناتی است من قبلا اسپرتیج داشتم و از لحاظ نرمی و امکانات تفاوتی احساس نمی کنم و در بعضی موارد این ماشین بهتره ولی باید دید در طول زمان عمر قطعات و استحکام ماشین چطور است .
1397/5/13
باشه عزیزم خندیدیم ، این ماشین با اسپورتیج ؟؟؟؟!!! خخخخخخخخخخ
1397/5/13
سه حالت برای کسانی که در تایید این آشغالای چینی کامنت میزارن، مفروضه.
1- از اینا خریدن گذاشتن بفروشن، حتی روزی یک زنگ خور هم ندارن.
2- از کارمندای مدیران خودرو هستن.
3- ماشین قبلیشون پراید بوده، رفتن از اینا خریدن، کیف کوک هستن الان.
1397/5/17
دوست عزیز شما بهترین ماشینی که سوار شدی چی بوده که الان اومدی تحلیل می کنی. من خودم اسپکرتیج۲۰۱۴ توسان۲۰۱۷ داشتم ور حال حاضر نیز تیگو ۷ دارم. ولی انصافا نسبت به پولی که میدی خیلی ماشین عالیه.در ضمن شما قیمت این خودرو رو تو کشور امارات عمان قطر و بحرین با توسان و اسپورتیج مقایسه کن بعد میبینی این خودرو چقدر این ماشین تو کشورمون قیمت متعادلی داره.
1397/5/14
دوستان عزیز یکم واقع بین باشید!! چرا اینقدر متوقعانه از مسئولان انتظار دارید؟! ما در دنیا کشوری فقیرهستیم پس همین خودروهای چینی به عنوان خودروی لوکس از سرمونم زیاده. فکر کردید مثل بعضی کشورها که رو نفت و گاز خوابیدن و پر از معادن و منابع و ثروت های خدادای هستند باید باشیم؟! خب اونا ثروت دارن و مسئولان بهشون میرسن و بهترین ماشین هارو سوار میشن، ما فقیریم و ناگزیر هستیم با فقرمون بسوزیم و بسازیم، درست مثل یه بچه پولدار و یه بچه فقیر، همین پرایدی هم که مسئولان برای ما میسازن و میدن ما سوار میشیم باید خدامونو شکر کنیم و ازشون متشکر باشیم...
1397/5/15
آقای وحید عزیز از کجا فهمیدی کشور ما فقیره؟ والله کلا" دیدگاهم نسبت به کشورم عوض شد کاملا" با حرفهات توجیه شدم که ما خیلی فقیریم. من احساس میکنم آگاهی از منابع کشورمون نداری پس بهتره بیشتر تحقیق کنی تا بفهمی چه خبره.
1397/5/18
ماشین عالیه از همه نظر فقط نظر شخصیم رانندگی باهاش دوست نداشتم و صندوق عقبش کوچیکه اما شتاب عالی داره و تقریبا بی نقصه با یکی از منتقدا که حرف زدم گفت امکانات یه ماشین ۵۰۰ ملیونی را روش گذاشتند و دارند صد تومان میفروشند اما وقتی هر قطعش خراب بشه با دو یا سه برابر قیمت بهت میفروشند
1397/7/1
اینایی که دارن به ماشین چینی بها میدن لیاقتشونم به همون چینی هس چون واقعا هنوز بهتر از چینی سوار نشدن از دنیا عقب هستن تازه سوار شدن به دید خودشون خیلی عالیه