موضوعات داغ

ورود دو دستگاه کیا استینگر به گمرک بندرعباس؛ آیا اطلس خودرو در حال دریافت مجوز است؟

عکس مطلب اول
در این هفته از همراهان همیشگی خودروبانک عکس هایی از گمرک بندرعباس به دست ما رسید که نشان از ورود دو دستگاه کیا استینگر به این گمرک است. خودرویی که می توانست معادلات بازار را بر هم بزند و متاسفانه با بسته شدن ثبت سفارش همه چیز بر هم خورد. البته اطلس خودرو نیز در راه واردات و گرفتن مجوزهای لازم برای کیا استینگر آنچنان سریع عمل نکرد و شاید اگر به محض ورود این خودرو به بازارهای جهانی اقدام به کسب مجوزها کرده بود، لااقل تعدادی کیا استینگر در بازار داشتیم.
کیا استینگر ورود موفقیت آمیز این خودروساز کره ای به میدان اسپرت سازهای جهان است. اولین دیفرانسیل عقب کیا که در رسانه های خارجی نیز توجه بسیاری به آن شد. کیا استینگر به یک موتور 2 لیتری مجهز است که دقیقاً 1998 سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر 255 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه و 353 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه را تولید کند. این گشتاور زیاد در دور بسیار پایین و دیفرانسیل عقب باعث شده تا این خودرو یک اسپرت بسیار پرپتانسیل برای جوانان باشد. همچنین شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 6 ثانیه است که کاملاً آن را هم رده بی ام و های بازار داخل همچون سری 3 و یا سری 5 قرار می دهد.

کیا استینگر

کیا استینگر

با وجود این اعداد و ارقام بسیار جذاب برای یک اسپرت خیابانی، به کمک گیربکس 8 سرعته خودکار مصرف سوخت ترکیبی در حدود 7.9 لیتر را دارد که کاملاً قابل قبول است.
کیا استینگر با قیمتی زیر 40 هزار دلار تا قبل از بسته شدن واردات خودرو گزینه ای بود که می توانست به راحتی وارد بازار خودرویی کشور شود و ورود این دو دستگاه به گمرک باعث شده تا شایعه هایی پیرامون گرفتن مجوز واردات توسط اطلس خودرو مطرح شود که در صورت باز شدن مجدد ثبت سفارش این خودرو وارد شود. لذا خودروبانک با شرکت اطلس خودرو تماسی داشت و در مورد این دو دستگاه سوالاتی پرسید. ابتدا از پاسخگویی این شرکت در مورد این عکس ها کمال تشکر را داریم و باید بگوییم که اطلس خودرو علاقه به واردات این خودرو در صورت باز شدن مجدد واردات خودرو را دارد اما این دو دستگاه مربوط به این شرکت نیست و فعلاً خودرویی برای اخذ مجوزها وارد نشده است. پس به نظر می رسد که این دو دستگاه یا از سفارش های شخصی بوده که قبل از بسته شدن واردات حمل شده و حال به گمرک رسیده و مجبور است مانند چند صد دستگاه دیگر فعلاً در گمرک بماند. و یا این دو دستگاه برای ورود به مناطق آزاد وارد شده که باید دید آیا می تواند در این شرایط اصلاً به منطقه آزاد وارد شود یا خیر. اما هر آنچه باشد کیا استینگر تمامی شرایط را برای واردات دارد و منتظر از سرگیری واردات خودرو به کشور است.

کیا استینگر

کیا استینگر

این عکس ها توسط همراه خوب خودروبانک جناب آقای فرهاد آل معزز برای ما ارسال شده و از ایشان کمال تشکر را داریم.
در انتها جا دارد تذکری بدهیم که بسیار دیده شده بعضی از همکاران (مخصوصاً شبکه های اجتماعی) که متاسفانه بدون اجازه ما این عکس ها را کپی و تگ های ما را پاک و با نام خود منتشر می کنند، لطفاً مراعات بفرمایند.
در زیر می توانید فیلم تیزر تبلیغاتی کیا استینگر را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

18 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/11
با سلام - با این شرایط و نابسامانی که در بازار ایجاد کردن در همه نوع بازاری چه خودرو چه الکترونیک چه کشاورزی چه پوشاک و و و و و و و ................. این خودرو عالی و دیگر خودروهاایی که منتظر ورود بودن بایگانی شدن مثل الفارومو جولیا و استلیوو و...............که تو گمرک دارن خاک میخورن که جزو بهترین ها هستن - با این شرایط بد اقتصادی و بد ارزی و شرایط نابسامانی که واسه همه ایجاد شده مجبوریم به دیدن عکس بسنده کنیم
1397/5/11
میشه بفرمایین ماشین های جلویی و عقبیش چی هستند؟ فکر میکنم سراتوی جدید هستند، از آنها عکس نگرفتید؟
1397/5/13
ریو 2018 صندوق دار هستن دوست عزیز.البته ریو 2018 صندوقدار 2 شکل کاملا متفاوت داره که خیلی باهم فرق میکنن از هر زاویه ای که بهش نگاه بکنی.من تو منطقه آزاد انزلی چنتا دیدم.اگه اشتباه نکنم این ریویی که تو عکس هست برای بازار چین ساخته شده که خب کشورای دیگه هم ازش وارد میکنن.
1397/5/11
قیمت احتمالی: 800 میلیون (ابتدای ورود به کشور)
1397/5/12
وقتی بی ام و 730li, دو و نیم میلیارد تومن قیمت داره محاله قیمت استینگر زیر یک میلیارد باشه، من که فکر کنم حتی بیشتر از دو ملیارد تومن بفروشن
1397/5/12
داخل عکس ظاهرا سراتو هم هست, خب در مورد اونم یه مطلبی میزاشتید
1397/5/13
سراتو 2019 هنوز به بازار نیومده فقط رونمایی شده تا یکی دو ماه مونده به 2019 هم نمیاد به بازار هیچ جای دنیا.اینا ریو 2018 صندوق دار هستن دوست عزیز.البته ریو 2018 صندوقدار 2 شکل کاملا متفاوت داره که خیلی باهم فرق میکنن از هر زاویه ای که بهش نگاه بکنی.من تو منطقه آزاد انزلی چنتا دیدم.اگه اشتباه نکنم این ریویی که تو عکس هست برای بازار چین ساخته شده که خب کشورای دیگه هم ازش وارد میکنن.
1397/5/12
این اسپورته یا لوکس؟؟حتی ستونB و اون ستون جدا کننده شیشه لکچی هم کرومه،مرسدس میباخ رو هم گزشته تو این مورد
1397/5/13
اون کروم نیست دوست عزیز ، چند تا تیکه برچسب محافظ هست که باید کنده بشه بعد از خرید
1397/5/12
بنده دو روز پیش داشتم از اتوبان تهران-ساوه میرفتم سمت اراک برای کاری، یه تریلی توی لاین مخالف به سمت تهران دیدم که بارش 6 عدد لندکروزر 2018 بود !!!
اینکه میگن واردات نمیشه و ترخیص خودرو نداریم کاملا دروغه ! اینا رو وارد می کنند میارن تهران به قیمت های گزاف می فروشند، الان لندکروزر 2018 نزدیک 3 میلیارد قیمت داره ! خدا میدونه این ماشینا رو کی وارد کرده بودن و الان چقدر روش سود می کنند !!!
1397/5/12
واااای ببین چی اینجاست! ای خدااا... گرچه فک کنم مال یکی دو تا از این آقازاده هاست. پشتیش هم سراتو جدیده :))
1397/5/13
ریو 2018 صندوق دار هست دوست عزیز که برای بازار های خاص و اگه اشتباه نکنم چین تولید میشن دوست عزیز.سراتوی 2019 فقط رونمایی شده تا نزدیکای سال 2019 هیچ جای دنیا عرضه نمیشه
1397/5/13
این ماشین خیلی موفق بوده، و از محصولات المانی، ایتالیایی و انگلیسی سرتر بوده تو بررسی ها
اون عده که میگن اشغال و زباله بی اصالت کره ای الان کجا هستند بیان ببینیم ژاپن یه همیچین چیزی داره، چین که بماند
1397/5/14
عزیز اگه کیا برند معتبری بود که هیچ وقت ورشکسته نمی‌شد
سال. ۱۹۹۹ این برند لگن ساز ورشکسته شد تا بشه بت امثال شما چشم بادامی‌ پرست ها
1397/6/19
نادر پشمک استینگر دومین خودرو سال ار.وپا و سومین خودرو سال هان شد ایی که نه بنزی بود نه بی ام وی نه تویوتات ژاپونی پرست
1397/5/14
نمای چراغهای عقب استینگر واقعا بیخوده. خیلی بهتر میشد کار کرد. بقیه موارد جذاب هست
1397/7/12
زمانی که ما کادیلاک وشورلت مونتاژ میکردیم کیاوهیوندا رنو پنج مونتاژمیکردن حالا چقد عقب رفتیم کیاسالار جاده های ماست که بدترماشینای افتضاحه چینی رو به قیمت بنزوبی ام و سوار میشیم
1402/6/15
استینگر از بی ام و بهتره و فکر می‌کنم که ماشین جلویی هم سراتو ۲۰۱۹ باشه😅💫