موضوعات داغ

سری هشت گرن کوپه جایگزین ب ام و سری شش طراحی نادر فقیه زاده می شود

عکس مطلب اول
بی ام و به تازگی مدل کوپه سری 8 جدید را معرفی کرد ولی همانطور که از کلمه سری در نام این خودرو پیداست، هنوز تمام مدل های آن معرفی نشده است.
مدیر ارشد بی ام و طی یک کنفرانس مطبوعاتی برای بحث و گفتگو درباره عملکرد مالی این شرکت در نیمه اول سال 2018 اعلام کرد که سال بعد دو مدل جدید از این کوپه پرچم دار با سبک اتاق های متفاوت معرفی خواهند شد.
هارالد کروگر رئیس هیئت مدیره بی ام و گفت:
« ما برنامه دیگری داریم و آن گسترش منظم تعداد مدل های لوکس بی ام و است. تولید سری 8 کوپه جدید همچنان رو به پیشرفت است و طبق برنامه در ماه نوامبر وارد بازار می شود. به دنبال آن در سال 2019 مدل های کانورتیبل و گرن کوپه و مدل های M آنها نیز معرفی می شوند. »
بنابراین با توجه به اینکه هم اکنون مدل های M850i و 840d کوپه معرفی شده اند می توان پیش بینی کرد که مدل های کانورتیبل و گرن کوپه 4 در با همین مشخصات معرفی شوند و هنگامی که مدل های M معرفی شوند خانواده سری 8 بی ام و حداقل 9 عضو خواهد داشت که تمام آنها تا قبل از پایان سال 2019 معرفی می شوند. جای تعجب ندارد اگر این مدل ها با موتورهای جدیدی ارائه شوند.

بی ام و سری 8 کوپه

بی ام و سری 8 کوپه


بی ام و سری 8 کوپه

بی ام و سری 8 کوپه

هنگامی که معرفی کل مدل ها به پایان برسد، سری 8 جدید به عنوان گل سرسبد مدل های کوپه بی ام و کاملا جایگزین سری 6 می شود.
ضمنا رئیس هیئت مدیره بی ام و این موضوع را تایید کرد که نسخه تولیدی مدل مفهومی iNext در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، کراس اوورهای X2، X4، X5 و X7 با طراحی جدید و مدل جدید Z4 نیز سال بعد معرفی خواهند شد.
کروگر در پایان گفت:
« همانطور که می بینید با فناوری های نوآورانه و محصولات جدید با تمام سرعت در حال پیشروی در مناطق عمده جهان هستیم. ما همچنان مسیر استراتژیک مشخص خود را دنبال می کنیم و انعطاف پذیری بالای خود را حفظ می کنیم. »
گفتنی است که نسل تازه ب ام و سری هشت در واقع جایگزین سری شش نسل فعلی می شود که توسط نادر فقیه زاده طراحی شده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد