موضوعات داغ

ورژن 2019 میتسوبیشی اوتلندر؛ موفق ترین شاسی بلند هیبریدی جهان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی به طور رسمی از مدل 2019 اوتلندر رونمایی کرد و این خودرو اولین حضور خود در بازار جهانی را در بازار استرالیا تجربه می کند. مدل 2019 اوتلندر در مقایسه با مدل قبلی تغییرات زیادی را به خود ندیده است اما با این وجود میتسوبیشی اقدام به یک سری اصلاحات و بهینه سازی ها روی این خودرو کرده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
در اولین نگاه باید به رینگ های 18 اینچی آلیاژی جدید اوتلندر 209 اشاره کرد همچنین سپر جلو نیز دارای طراحی جدیدی است و به خصوص بخش مه شکن ها تغییر کرده است. جلوپنجره نیز کمی تغییر کرده است و رنگ آن تیره تر از قبل شده است. در بخش عقبی نیز خروجی های هوای جدید برای مدل دنده اتوماتیک طراحی شده است. مدل دنده اتوماتیک این خودرو همچنین از این پس به صورت استاندارد به ترمز پارک برقی مجهز خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر 2019

میتسوبیشی اوتلندر 2019

در داخل کابین هم شاهد استفاده از تودوزی جدیدی هستیم و هر چهار شیشه ی خودرو نیز از نوع اتوماتیک هستند. از امکانات اتلندر 2019 هم باید به محدود کننده سرعت، صندلی برقی چهار جهته برای سرنشین جلو، پاور ویندوز و اسپویلر عقب را نام برد.
به گفته ی میتسوبیشی طراحی جدید سپر جلوی این خودرو به گونه ای انجام شده است که به کاهش صدای باد در کابین کمک می کند و طراحی سپر عقب هم طوری تغییر یافته است تا آیرودینامیک بهتری داشته باشد.
برای بهبود پاسخگویی فرمان همچنین میتسوبیشی فرمان مدل 2019 را تیز تر از قبل کرده است و برای بهبود سواری هم کمک فنرهای جدیدی در قسمت عقب نصب شده اند.

میتسوبیشی اوتلندر 2019

میتسوبیشی اوتلندر 2019

یکی از اصلی ترین معایب اوتلندرهای کنونی نیز در مدل 2019 بر طرف شده است و آن نبود دریچه‌ی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب است که حالا در مدل 2019 شاهد هستیم که این دریچه ها در اوتلندر تعبیه شده اند.
از نظر فنی، میتسوبیشی تغییری در موتور و گیربکس مدل 2019 اعمال نکرده است اما تغییراتی هم در شاسی ایجاد کرده است که به افزایش مقاومت شاسی کمک می کنند.
برای دیدن عکس های بیشتر از این خودرو گالری تصاویر را ببینید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد