موضوعات داغ

کیا اپتیما جدید فیس لیفت شد؛ جذابیت بیشتر برای محبوب ترین محصول کره ای ها

عکس مطلب اول
مدل های به روز رسانی شده کیا اپتیما اکنون آماده فروش در نمایندگی های کیا در سرتاسر انگلستان هستند و قیمت آنها از 22.260 پوند شروع می شود.
این قیمت مربوط به مدل سدان با رده تجهیزاتی سطح 2 با موتور 1.6 لیتری دیزل و گیربکس 6 دنده دستی است. امکانات استاندارد این مدل شامل سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی همراه با بلوتوث و سیستم ناوبری، پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی، تهویه مطبوع دو کاناله، کروز کنترل با محدود کننده سرعت، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم نظارت بر فشار باد تایر و موارد دیگر است.
قیمت پایه رده تجهیزاتی سطح 3 از 24.260 پوند برای مدل سدان و 25.300 پوند برای مدل اسپرتس واگن (استیشن) شروع می شود و شامل امکانات اضافی به شرح زیر است:
صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، صفحه نمایش 4.3 اینچی برای صفحه پشت آمپر، سیستم صوتی هارمن کاردون، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، شیشه دودی عقب، رینگ های آلیاژی 18 اینچی، تزئینات کرومی، سیستم حفظ حرکت خودرو بین خطوط، سیستم اخطار در صورت حواس پرتی راننده و سیستم شناسایی علائم ترافیکی و نمایش آنها به راننده در صفحه پشت آمپر و صفحه نمایش سیستم ناوبری.
قیمت مدل GT-Line S کیا اپتیما 31.400 پوند است و فقط با اتاق استیشن ارائه می شود. این مدل از امکاناتی مانند سانروف پانورامیک، تودوزی چرم مشکی با تودوزی هایی به رنگ قرمز متضاد، پدال های آلیاژی، سیستم شارژ بی سیم تلفن همراه، دوربین دید 360 درجه، چراغ های جلوی LED، سیستم شناسایی نقاط کور همراه با سیستم هشدار درباره خودروهای عبوری از پشت، سیستم کمک پارک هوشمند، سیستم جلوگیری از تصادف از جلو و موارد دیگر برخوردار است.
کیا قیمت پایه اپتیما مدل Sportswagon GT را نیز اعلام کرده است که از 33.350 پوند شروع می شود. با پرداخت حدود 2000 پوند مبلغ اضافه نسبت به مدل GT-Line S نه تنها از امکانات استاندارد بیشتر و اجزای فنی ارتقا یافته بهره مند می شوید بلکه از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 245 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن متر نیز برخوردار می شوید. شتاب صفر تا صد اپتیما Sportswagon GT با این موتور و گیربکس 6 دنده اتوماتیک 7.4 ثانیه است.

کیا اپتیما استیشن فیس لیفت

کیا اپتیما استیشن فیس لیفت


کیا اپتیما سدان و استیشن فیس لیفت

کیا اپتیما سدان و استیشن فیس لیفت

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/24
واای چه قدر این ماشین خووبه، چه با کلاااس!!