موضوعات داغ

نبرد فورد ماستنگ و شورولت کامارو بر سر قیمت

عکس مطلب اول
نبرد بین شورولت کامارو و فورد ماستنگ که با نام دیرینه Pony Car شناخته می شوند همچنان در قرن بیست و یکم ادامه دارد. با این حال، این نبرد به همان اندازه که به اسب بخار، گشتاور و رکورد دور پیست مربوط می شود به قیمت نیز ارتباط دارد. ممکن است یک خودروساز سریعترین و توانمندترین خودروی اسپرت بازار را تولید کند اما اگر خودروی رقیب او هزاران دلار ارزان تر باشد، هیچکس بهترین خودروی اسپرت جهان را نمی خرد. به همین دلیل قیمت کامارو و ماستنگ قابل قیاس است. این دو ماسل کار مورد توجه گروه یکسانی از مشتریان هستند و در صورتی که وفاداری ذاتی به برند در رگ های آنها جریان نداشته باشد، چند صد دلار اختلاف قیمت ممکن است باعث شود یک خریدار از خرید یکی منصرف و سراغ دیگری برود. بر اساس گزارش جدیدی از CarsDirect، قیمت مدل 2019 ماستنگ اندکی افزایش یافته است در حالی که قیمت کامارو کاهش یافته است.
خریداران فورد ماستنگ اکوبوست مدل 2019 بیشترین افزایش قیمت را تجربه خواهند کرد. قیمت پایه ارزان ترین مدل ماستنگ 275 دلار افزایش یافته و از 26.745 دلار به 27.115 دلار رسیده است. با این حال فورد کرایه حمل این خودرو را با 95 دلار افزایش به 995 دلار رسانده است و به این ترتیب قیمت ماستنگ اکوبوست در مجموع 370 دلار افزایش یافته است. قیمت ماستنگ اکوبوست پرمیوم نیز از 31.760 دلار به 32.130 دلار افزایش یافته است.
با اینکه قیمت پایه مدل های GT و Bullitt ماستنگ تغییری نکرده است ولی این دو مدل هم شامل 95 دلار افزایش کرایه حمل می شوند. جالب اینجاست که CarsDirect اشاره کرده است که ورود مدل های 2019 ماستنگ به نمایندگی ها در ماه گذشته آغاز شده است. افزایش قیمت پس از گذشت تنها یک ماه از فروش یک خودرو غیرعادی به نظر می رسد.
برخلاف ماستنگ، مدل 2019 کامارو کاهش قیمت را تجربه کرده است. مدل پایه کامارو 1LS که مجهز به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ است 905 دلار ارزان تر از قبل شده است و هنگامی که پاییز امسال وارد نمایندگی ها شود قیمت آن 27.490 دلار خواهد بود. قیمت بعضی از مدل های کامارو تا 3 هزار دلار کاهش یافته است. اگر کرایه حمل را به قیمت مدل پایه ماستنگ اضافه کنید، می بینید که قیمت مدل پایه کامارو 1220 دلار ارزان تر از مدل پایه ماستنگ است. قیمت فورد ماستنگ مدل 2019 از 28.710 دلار شروع می شود.
بنابراین اختلاف قیمت قابل توجهی بین آنها وجود دارد. با اینکه این اختلاف قیمت در تصمیم مشتریان وفادار تاثیری ندارد ولی مالک جاه طلب یک خودروی اسپرت که تعصب خاصی روی این دو برند نداشته باشد با دیدن این اختلاف قیمت ممکن است تصمیم خود را تغییر دهد. اگر برای این دو خودرو مشوق خرید در نظر بگیرید، در آن صورت عامل تعیین کننده در خرید آنها پول است نه اسب بخار!

شورولت کامارو SS مدل 2019

شورولت کامارو SS مدل 2019


فورد ماستنگ Bullitt مدل 2019

فورد ماستنگ Bullitt مدل 2019

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد