موضوعات داغ

معرفی داچیا لوگان استپ وی با ارتفاع بلندتر، عضو جدید خانواده استپ وی در روسیه

عکس مطلب اول
داچیا لوگان یک سدان اقتصادی کوچک است که در بعضی نقاط جهان با آرم کمپانی مادر یعنی رنو به فروش می رسد. اخیرا دامنه مدل های لوگان در روسیه گسترش یافته است تا یک نسخه توانمندتر به خانواده استپ وی اضافه شود. لوگان استپ وی جدید به جمع ساندرو هاچبک و ون Dokker در خانواده استپ وی ملحق می شود که مدتی هست در بازار روسیه عرضه می شوند و به نظر می رسد لوگان MCV استپ وی استیشن در این بازار عرضه نمی شود.
رنو لوگان استپ وی در مقایسه با لوگان معمولی (که نسبت به نمونه مشابه آن با آرم داچیا اندکی متفاوت به نظر می رسد) از افزایش ارتفاع تا سطح زمین برخوردار می شود که مناسب برای رانندگی در مسیرهای صعب العبور است. البته لوگان استپ وی به هیچ وجه خودرویی در حد ولوو S60 کراس کانتری نیست، بنابراین به خود زحمت ندهید و در مشخصات فنی آن دنبال سیستم 4 چرخ محرک نگردید! زیرا این خودرو حتی با وجود آرم لوزی شکل رنو، باید با سیاست کاری داچیا مبنی بر فروش خودروهای ارزان قیمت مطابقت داشته باشد.
لوگان استپ وی جدید مانند دیگر مدل های استپ وی از زه های پلاستیکی اضافی در پیرامون بدنه برخوردار می شود که روی سپرها و گلگیرها قابل مشاهده هستند. ظاهر سپر جلو نسبت به مدل معمولی لوگان بسیار متفاوت است و مجهز به صفحه مقاوم در برابر خراشیدگی به رنگ نقره ای است. رنو جلوپنجره این خودرو را نیز دستکاری کرده است تا با مدل های ساندرو و Dokker استپ وی سازگاری داشته باشد و رینگ های جدیدی برای آن نصب کرده است.
این سدان اقتصادی از امکاناتی مانند صندلی های مجهز به سیستم گرمایش، سنسورهای پارک و سیستم سرگرمی با پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی برخوردار است. لوگان استپ وی از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر نیرو می گیرد که سه نوع قدرت مختلف (82، 102 و 113 اسب بخار) تولید می کند و مجهز به گیربکس دنده ای است. قویترین نسخه این موتور در لوگان استپ وی سیتی با گیربکس ضریب پیوسته CVT قابل سفارش است که رنگ قرمز این خودرو آن را از دیگر مدل ها متمایز می کند. افرادی که خواهان موتور دیزل هستند می توانند از موتور دیزلی آشنای 1.5 لیتری dCi با گیربکس 5 دنده دستی برخوردار شوند.
شاید اینطور فکر کنید که رنو لوگان استپ وی که در روسیه ساخته می شود هیچ رقیبی در کلاس خودش ندارد ولی لادا وستا کراس رقیب اصلی آن است که مانند لوگان استپ وی یک سدان با ارتفاع بلند و ظاهر تهاجمی تر است.
رنو در پایان این ماه لوگان استپ وی جدید را در نمایشگاه خودروی مسکو به نمایش خواهد گذاشت و فروش آن پاییز امسال آغاز می شود.

رنو لوگان استپ وی جدید

رنو لوگان استپ وی جدید


رنو لوگان استپ وی جدید و داچیا Dokker استپ وی

رنو لوگان استپ وی جدید و داچیا Dokker استپ وی


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/29
برای ما اَخه
1397/5/30
متاسفانه ، داشتن ارزون ترین خودروی یک برند باکیفیت هم برا ایرانیا رویا شده :) فقط عکسشو میبینیم