موضوعات داغ

برنامه رویایی تویوتا برای فتح بازار چین؛ نبرد تمام آسیایی در راه است

عکس مطلب اول
طبق گفته منابع داخلی یا نزدیک به شرکت تویوتا، این خودروساز قصد دارد تولید خودرو در کارخانه های چینی خود واقع در ژوآنگژو و تیانژین را حدود 20 درصد افزایش دهد.
طبق گزارش خبرگزاری رویتر، این خودروساز ژاپنی مجموع تولید خودرو در این دو کارخانه چینی را به اندازه 240 هزار دستگاه در سال افزایش خواهد داد.
در حال حاضر ظرفیت تولید تویوتا در چین 1.16 میلیون دستگاه خودرو در سال است. ضمنا تویوتا قصد دارد سالیانه 10 هزار خودروی کاملا الکتریکی و 110 هزار خودروی پلاگین هایبرید در تیانژین تولید کند.
دولت چین اعلام کرده است برای خودروسازانی که در سال 2018 خودروهای کاملا الکتریکی و پلاگین هایبرید تولید کنند، برای تولیدکنندگان خودروهای تجاری در سال 2020 و برای بازار وسیع تر خودرو تا سال 2022 محدودیت های سرمایه گذاری خارجی را حذف خواهد کرد. برنامه افزایش تولید تویوتا در ژوآنگژو خودروهای الکتریکی را نیز در بر می گیرد.
تویوتا قصد دارد فروش خود در چین را تا 2 میلیون دستگاه در سال افزایش دهد که طبق گفته اعضای درونی این شرکت، این رقم بیانگر افزایش فروش بیش از 50 درصد تا اوایل دهه 2020 است. تویوتا علاوه بر افزایش تولید در بزرگترین بازار خودروی جهان، قصد دارد شبکه تولید خود را نیز گسترش دهد.

تویوتا پریوس پرایم

تویوتا پریوس پرایم

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد