موضوعات داغ

با 10 رقیب عمده برای تویوتا کمری آشنا شوید - بخش اول

عکس مطلب اول
نسل XV70 تویوتا کمری اولین بار در سال 2017 در نمایشگاه خودروی بین المللی امریکای شمالی معرفی شد. این خودرو بر اساس پلتفرم TNGA تویوتا ساخته شده است که با تویوتا پریوس هاچبک و تویوتا C-HR مشترک است. نسل جدید کمری همچنان از موتورهای 2.5 لیتری 4 سیلندر و 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی بهره می برد که قدرت و گشتاور آنها افزایش یافته است ولی به دلیل افزایش وزن کمری جدید نسبت به نسل قبلی عملکرد مدل 6 سیلندر آن تغییر چندانی نکرده است. نسل XV70 اولین نسل کمری است که تویوتا سعی کرده است آن را به یک سدان اسپرت تبدیل کند و طراحی آن نیز بسیار جذاب تر و اسپرت تر از نسل های قبلی است و سریعترین مدل آن (مدل XSE با موتور V6) از یک دیفیوزر همراه با 4 لوله اگزوز کرومی در قسمت عقب برخوردار است. نسل XV70 کمری برای اولین بار از گیربکس 8 دنده اتوماتیک برخوردار می شود.
تویوتا کمری یک خودروی پرفروش جاودانه است که قیمت، طراحی ظاهری و امکانات آن طوری در نظر گرفته شده است که عامه پسند باشد. مدل 2018 کمری یک خودروی کاملا جدید است و برخلاف طراحی کسل کننده نسل های قبلی از یک طراحی مدرن و اسپرت برخوردار شده است. نسل جدید XV70 کمری حداقل 7 رده تجهیزاتی و سه مدل هایبرید دارد بنابراین قطعا هر فرد می تواند متناسب با نیازها و بودجه خود یکی از مدل های آن را انتخاب کند.
قیمت تویوتا کمری 2018 با امکانات استانداردی از قبیل مجموعه سیستم های ایمنی Safety Sense P از 23.645 دلار شروع می شود. با اینکه تویوتا کمری خودروی محبوبی است ولی افرادی که دنبال خرید یک سدان خانوادگی هستند با انبوهی از گزینه های دیگر روبرو می شوند. در ادامه با 10 سدان متوسط آشنا می شوید که به عنوان جایگزینی برای تویوتا کمری ارزش بررسی دارند.

1 – هوندا آکورد مدل 2018
هوندا آکورد مدل 2018

هوندا آکورد مدل 2018

هوندا آکورد 2018 یک خودروی کاملا جدید با عرض بیشتر و ارتفاع کمتر است که از سه پیشرانه جدید برخوردار شده است. این نسل آکورد برای اولین بار مجهز به موتورهای توربوشارژ شد. بعضی از مدل های آکورد مجهز به یک گیربکس 10 دنده اتوماتیک جدید هستند. علاوه بر این، آکورد 2018 از یک پیشرانه هایبرید جدید بهره مند شده است. آکورد به صورت استاندارد مجهز به مجموعه سیستم های ایمنی پیشرفته Honda Sensing است. تنوع گسترده ای در میان مدل های آکورد 2018 وجود دارد که شامل 7 مدل بنزینی و 5 مدل هایبرید است.
امکانات موجود برای این خودرو شامل سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 8.0 اینچی، قابلیت اتصال به اینترنت نسل چهارم 4G-LTE و صفحه نمایش Head-Up شش اینچی است. دامنه قیمت مدل های مختلف آکورد از 23.570 دلار برای مدل پایه LX با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر شروع می شود و به 35.800 دلار برای مدل مجهز تورینگ ختم می شود که از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر و گیربکس 10 دنده اتوماتیک جدید برخوردار است.

2 – هیوندای سوناتا مدل 2018
هیوندای سوناتا مدل 2018

هیوندای سوناتا مدل 2018

هیوندای سوناتا 2018 یک سدان متوسط ارزان قیمت است که مدل پایه SE این خودرو تنها 22.050 دلار قیمت دارد و قیمت مدل Limited آن با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 31.900 دلار است. سوناتا 2018 در مجموع 6 مدل بنزینی و 2 مدل هایبرید دارد. سوناتا با سه پیشرانه مختلف ارائه می شود که در میان آنها یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 245 اسب بخار وجود دارد که برای افراد علاقه مند به رانندگی اسپرت طراحی شده است.
به دلیل قیمت ارزان، امکانات مدل پایه سوناتا محدود است اما اگر به مدل های رده میانی دسترسی پیدا کنید از امکانات رفاهی استاندارد مانند صندلی های جلو با تنظیم برقی در 10 جهت همراه با سیستم گرمایش، رادیوی ماهواره ای SiriusXM و سیستم ناوبری و ارتباطی Blue Link بهره مند می شوید. مجموعه امکانات ایمنی سفارشی با قیمت 1000 دلار نیز در مدل های رده میانی سوناتا وجود دارد که امکانات آن عبارتند از سیستم ترمز اضطراری خودکار همراه با قابلیت شناسایی عابرین پیاده، سیستم حفظ حرکت خودرو بین خطوط، ترمز دستی برقی و کروز کنترل هوشمند.

3 – شورولت مالیبو مدل 2018
شورولت مالیبو مدل 2018

شورولت مالیبو مدل 2018

شورولت مالیبو طراحی جذابی دارد که بیشتر شبیه سدان های سنتی است. این خودرو از گرایش فعلی تبعیت نمی کند که بر اساس آن خودروهای سدان را طوری طراحی می کنند که شبیه خودروهای اسپرت باشند. مالیبو خودروی جذاب و خوشایندی است و قیمت مدل پایه L آن تنها 21.680 دلار است. تنوع مدل های مالیبو به اندازه رقبا گسترده نیست و از 4 مدل بنزینی و فقط یک مدل هایبرید تشکیل شده است.
مدل Premier که مجهزترین مدل مالیبو است نیز همچنان ارزان بودن خود را حفظ کرده است زیرا قیمت آن 31.895 دلار است. امکانات استاندارد مالیبو شامل آینه های جانبی با تنظیم برقی، چراغ های جلوی هالوژن با پرتاب نور پروژکتوری، سیستم ورود بدون کلید، قابلیت تنظیم ارتفاع ستون فرمان و تنظیم فاصله غربیلک فرمان تا داشبورد و سیستم صوتی با 6 بلندگو است.

4 – مزدا 6 مدل 2018
مزدا 6 مدل 2018

مزدا 6 مدل 2018

مزدا 6 یک سدان اسپرت است و مزدا با این خودرو علاقه مندان به رانندگی اسپرت را هدف قرار داده است که از سپری کردن وقت خود پشت فرمان خودرو لذت می برند. مزدا 6 ظاهر زیبایی دارد که طراحی آن بیشتر شبیه سدان های لوکس اسپرت است ولی برخلاف آنها گران قیمت نیست. مزدا 6 پنج مدل مختلف دارد و قیمت مدل پایه آن که Sport نامیده می شود 21.950 دلار است. امکانات استاندارد مدل پایه مزدا 6 عبارتند از سیستم تهویه مطبوع خودکار دو کاناله، کروز کنترل و غربیلک فرمان و دسته دنده با پوشش چرمی.
لوکس ترین مدل مزدا 6 مدل Signature است که قیمت آن تا 34.750 دلار افزایش می یابد و کابین بسیار جذابی دارد. امکانات این مدل شامل صندلی های اسپرت با تزئینات چرم ناپا، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 8 جهت، صندلی های جلو مجهز به سیستم تهویه، صندلی های جلو و عقب مجهز به سیستم گرمایش و تزئینات چرم مصنوعی Ultrasuede در داشبورد و رودری ها است و به همین دلیل ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد.

5 – کیا اپتیما مدل 2018
کیا اپتیما مدل 2018

کیا اپتیما مدل 2018

کیا اپتیما خودرویی است که تاکید آن بر ارزان بودن بدون افت کیفیت است. کیا اپتیما 5 مدل مختلف دارد که قیمت مدل پایه LX آن 22.600 دلار است و امکانات استاندارد آن شامل سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی، نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی، سیستم صوتی با 6 بلندگو، سیستم شناسایی نقاط کور، سیستم کمک به راننده هنگام تعویض لاین و سیستم هشدار درباره خودروهای عبوری از پشت است. سیستم اخطار و پیشگیری از تصادف از جلو، سیستم اخطار خروج از لاین و کروز کنترل هوشمند پیشرفته فقط در مدل های گران تر اپتیما وجود دارند.
لوکس ترین مدل اپتیما مدل SX است که با قیمت 30.600 دلار هنوز هم خودروی ارزان قیمتی محسوب می شود و امکانات استاندارد آن شامل شیفترهای تعویض دنده روی غربیلک فرمان، غربیلک فرمان اسپرت، دو خروجی USB برای شارژ لوازم برقی، نورپردازی LED داخل کابین و صندلی های اسپرت با پوشش چرمی است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/3
از نطر من : بهترین رقبا آکورد _ نیسان التیما _مزدا سیکس _ سولارو لگیسی _ پاسات ودر اخر مالیبو
1397/6/3
انصافاً خودروساز ها تواین سگمنت کم و‌کسر چیزی نزاشتن
1397/6/3
قیمتها رو میبینم جیگرم آتیش میگیره... لعنت بر خاندان بنی امیه و بنی عباس...
1397/6/4
بزرگترین رقیب تویتا کمری هوندا اکورد هست.
جالبه که دو سه سال گذشته هوندا اکورد از تویتا کمری بهتر بوده و همین طور امسال.ولی با این حال فروش کمری بیشتر از اکورد هست.
1397/6/4
بخاطر فاكتور قيمت و برند بزرگتر و شناخته شده تر هست
1397/6/4
کیا اپتیما قطعا از همه بهتره. تو اکثر ریویو های سایت های معروف اول هست. قیمت هاتون هم اشتباه هست، کیا اپتیما از تمامی این خودروها گرون تر هست -- به US News مراجعه کنید که قطعا معتبرترین سایت هست ---. دوم این که جالبه نویسنده برای سوناتا و اپتیما کلمه ی ارزون قیمت رو به کار برده!!! که تازه توی همین قیمت های اشتباه هم شورلت مالیبو از همه ارزون تره ولی برای اون لفظ ارزون قیمت استفاده نشده!!!! :))))
1397/6/4
به خاطر دشمنی همیشگی سایت ها با فروش بالای خودروهای کره ای در ایرانه