موضوعات داغ

به روز رسانی محبوب زشت؛ نسل جدید نیسان جوک در راه بازار

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی نیسان جوک به عنوان محصولی متفاوت در کارنامه شرکت نیسان شناخته می شود و بر اساس تعریف ها جوک به عنوان یک یک خودروی کراس اور کوچک به حساب می آید.
زمانی که شرکت خودروسازی نیسان خودرو یاد شده را در سال 2010 میلادی و برای عرضه در سال 2011 معرفی کرد رقبای کمی در این رده خودروها وجود داشتند اما فروش ضعیف و کند جوک در ایلات متحده سبب لغو تولید این خودرو شد ولی سایر شرکت های خودروسازی ساخت کراس اور های کوچک را آغاز کردند. در ادامه شرکت نیسان برای بازگشت به بازار رقابت خودروی بزرگرتر خود یعنی نیسان Kicks را معرفی و عرضه بازار کرد. پس از گذشت این رویداد ها اخیرا مشخص شده است در طی چند ماه آینده شاهد نسل دوم خودروهای جوک در خیابان ها خواهیم بود.
مدیر طراحی جهانی شرکت خودروسازی نیسان، آلفونسو آلبایسا، در این رابطه و در طی مصاحبه با AutoCar بیان کرده : «نسل دوم خودروی جوک شبیه خودروهای IMx و یا Leaf جدید نخواهد بود. و به زودی وارد بازار خواهد شد.»
بر اساس اطلاعات Autocar موتور استفاده شده نسل بعدی جوک توربو خواهد بود و به جای استفاده از موتور های کمکی 3 سیلندر و 0.9 لیتری نسل گذشته از موتور های 4 سیلندر و 1.2 لیتری استفاده میشود که امکان تولید قدرتی بین 90 تا 115 اسب بخار را برای خودرو فراهم میکنند و البته در حال حاضر شاهد استفاده از این موتور ها در خودروهای Micra و Qashqai هستیم. احتمال دارد جوک نسل جدید از موتور دیزلی 110 اسب بخاری نیز بهره ببرد. همچنین بر اساس اطلاعات این خودروی جدید به صورت چهار چرخ متحرک خواهد بود.
خبرگذاری AutoCar در طی مصاحبه خود نتوانسته است آقای آلبایسا را به نشان دادن نمونه اولیه نسل جدید جوک راضی کند اما به نظر می آید طی چند ماه آینده و قبل از عرضه این خودور در سال 2019 شرکت نیسان به صورت کامل از آن رونمایی خواهد کرد.
احتمالا نسل دوم این خودرو برخی از همان ویژگی های ظاهری را در خود حفظ کرده باشد اما با این حال شرکت نیسان میخواهد شکل ظاهری این خودرو تا زمان رونمایی کامل مخفی باقی بماند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/16
نیسان و عشق ه
فقط یک نیسان سوار میدونه نیسان چیه از سال ۹۰ یک ماکسیما دارم واقعا عالی واقعا بی دردسر همه چی عالی فقط حیف این چند وقت آنقدر گرون شده
خدا کنه همه خودرو ها به قیمت عادی برگردن