موضوعات داغ

افزایش قیمت ۱۳ میلیونی دنا پلاس در بازار + جدول

عکس مطلب اول
با رشد قیمت دلار و نوسانات بازار ارز، بازار خرید و فروش خودرو نیز به مشکل برخورده است و خرید و فروش خودرو کاهش چمشگیری داشته است. حال به گفته فعالان صنعت خودرویی کشور از علل خرید و فروش نرفتن خودرو می‌توان به تعیین قیمت سلیقه‌ای خودروها و افزایش نرخ ارز اشاره کرد.
قیمت خودرو در حال حاضر با فراز و نشیب همراه است که صد البته فراز و افزایش قیمت آن بیشتر است. قیمت پراید ۱۱۱ با یک میلیون افزایش با قیمت ۳۶ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین پژو 405 GLX با ۵۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۵۴ میلیون، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون به ۶۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق دار با رشد ۴ میلیون تومانی به قیمت ۶۹ میلیون در بازار به فروش رسید.
همچنین دناپلاس با ۱۳ میلیون تومان افزایش ۱۰۵ میلیون تومان، سمند LX با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۵۴ میلیون، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ۶ میلیون افزایش به ۱۱۰ میلیون و همچنین رنو ساندرو اتوماتیک با ۴ میلیون تومان افرایش با قیمت ۱۱۴ میلیون تومان در بازار به فروش رسیده است.
در جدول زیر می توانید قیمت های امروز بازار خودرو را مشاهده کنید:

جدول روز قیمت خودرو

جدول روز قیمت خودرو

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/15
خخخخ😂😂😂
خودرو بانک عزیز تو باغ نیستیاااااا
هر جا ۲۰۶ تیپ ۵ یا قیمت ۷۰ میلیون تومن دادن من با کله میرم میخرم!!!کوووووو؟؟
الان قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ ۷۵ میلیون تومنه 😐😐😐
تیپ ۲ ۶۴ میلیون تومن ولی بقیه قیمتا تقریبا درسته.
اوضاع ماشین تو این مملکت قهوه ای سوختست!!!
1397/6/18
هر هر هر خندیدیم ، خودت 206 داری ؟؟؟ خیلی ذوق مرگ نشو که گرون شده با این قیمت ها هیشکی نمیخره ، دو روز دیگه ماشین های ثبت نامی ملت دلال که تحویل داده شد بهشون قیمت ها حسابی ریزش داره