موضوعات داغ

آشنایی با هیوندای سانتافه XL هفت نفره 2019، یک SUV بازار پسند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای برای سال 2019 مدل 7 نفره‌ی سانتافه را که دارای فاصله‌ی محوری بیشتری است را با نام سانتافه XL روانه بازار خواهد کرد. تغییرات سانتافه 7 نفره جدید تنها محدود به تغییر نام این خودرو نیست و سانتافه 2019 به امکانات جدید ایمنی و رفاهی نیز مجهز شده است که از بین آنها باید به نمایشگر لمسی 8 اینچی جدید اشاره کرد که رابط کاربری آن سرعت بیشتری نیز در مقایسه با قبل دارد.
قیمت پایه‌ی سانتافه XL از 31 هزار دلار آغاز می شود و این نشان می دهد که هیوندای هیچ افزایش قیمتی را برای سال 2019 نخواهد داشت و قیمت ها با سال پیش یکسان هستند. هیوندای تغییراتی را نیز در تیپ بندی های این خودرو داده است و برخی تیپ های قبلی حذف شده اند.
امکانات استاندارد هیوندای سانتافه XL مدل 2019 شامل رینگ های 18 اینچی آلیاژی، اتوهلد، سیستم فرود از تپه، چراغ های خودکار، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شیشه های ایمنی عقب، اپل کارپلی، استفاده 90 روزه رایگان از سیستم رادیوی ماهواره ای سیروس، بلوتوث، کیت یدک کشی تریلر با ظرفیت 2.5 تنی و اشتراک رایگان سیستم بلو لینک هیوندای به مدت 3 سال هستند.
مدل لیمیتد سانتافه نیز دارای چیدمان 6 نفره است و کابین لوکس تری دارد. صندلی های ردیف دوم این مدل از نوع خلبانی لوکس هستند و امکانات اضافی آن شامل چراغ های عقب LED، رینگ های 19 اینچی، سانروف پانوراما و سیستم صوتی حرفه ای هستند.
سانتافه XL برای سال 2019 تنها با یک موتور شش سیلندر 3.3 لیتری به قدرت 290 اسب بخار به بازار عرضه می شود که این موتور از نوع GDI بوده و به یک گیربکس 6 دنده خودکار کوپل شده است. خریداران سانتافه همانند قبل می توانند خودروی خود را به همراه سیستم چهارچرخ محرک نیز سفارش دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد