موضوعات داغ

سوپر سوبارو؛ معرفی نسخه ویژه WRX مخصوص بازار ژاپن

عکس مطلب اول
بدون شک سوبارو WRX یک گزینه ایده آل به عنوان خودرویی با بیشترین تنوع مدل ها و مناسب برای تبدیل شدن به نسخه های ویژه است. یک مدل جدید از این خودرو که به تازگی در ژاپن معرفی شده است به مدل های فعلی WRX که تعداد آنها زیاد است اضافه می شود. این خودرو WRX S4 STI Sport نام دارد و به عنوان پرچم دار مدل WRX S4 معرفی می شود.
این خودرو اولین مدل سوبارو نیست که در ژاپن لقب STI Sport را دریافت می کند زیرا مدل های لورگ و BRZ اولین خودروهایی بودند که از این نام بهره مند شدند. سوبارو WRX S4 STI اسپرت نیز مانند لورگ و BRZ با همکاری بخش STI سوبارو ساخته شده است که قطعا یک مزیت محسوب می شود.
سوبارو ادعا می کند که این مدل از عملکرد بهبودیافته و سواری راحت همراه با هندلینگ چابک و تعادل بیشتر در مسیرهای مارپیچ برخوردار شده است که به خاطر اصلاحات فنی انجام شده در این خودرو است که شامل استرات های وارونه Bilstein DTMatic II با تنظیم STI در قسمت جلو و ضربه گیرها و فنرهای معمولی در قسمت عقب است که توسط STI تنظیم شده اند.
سوبارو WRX S4 STI اسپرت از تزئینات منحصر به فرد در نمای خارجی برخوردار شده است که بارزترین آنها جلوپنجره فلزی تیره با آرم STI و رینگ های آلیاژی 18 اینچی به رنگ خاکستری تیره است. تعدادی قطعات سیاه رنگ نیز به سادگی قابل تشخیص هستند که شامل اسپویلر نصب شده روی لبه در صندوق، آنتن باله کوسه ای، قاب آینه های جانبی و تزئینات گلگیر جلو است.
داخل کابین مدل پرچم دار WRX S4 صندلی های جلوی ریکارو با تودوزی چرم Bordeaux و چرم مصنوعی Ultra Suede، غربیلک فرمان با پوشش چرمی و دوخت قرمز رنگ و صفحاتی از جنس فولاد ضدزنگ برای رکاب های جانبی وجود دارند و آرم STI در سرتاسر کابین به چشم می خورد.
موتور این خودرو همان موتور مدل معمولی WRX S4 است. این موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر باکسر توربوشارژ 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT Sport Lineartronic و سیستم 4 چرخ محرک سوبارو است.
سوبارو WRX S4 STI Sport در 21 ماه سپتامبر با قیمت پایه حدود 38.850 دلار وارد نمایندگی های سوبارو در ژاپن می شود. این قیمت شامل مالیات مصرف کننده در ژاپن است.

سوبارو WRX S4 STI اسپرت

سوبارو WRX S4 STI اسپرت


سوبارو WRX S4 STI اسپرت

سوبارو WRX S4 STI اسپرت


کابین سوبارو WRX S4 STI اسپرت

کابین سوبارو WRX S4 STI اسپرت

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/27
سوبارو با دوام ترين ماشين دنياااااست